Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: تعداد تصادفات منجر به فوت در هفت روز ابتدای سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد افزایش داشته است. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ آبکار تصریح کرد: چهار مورد تصادف منجر به فوت از ابتدای سال جاری تاکنون، در راه های جنوب استان کرمان اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تصادف خودروی پراید با نیسان در شامگاه یکشنبه هفته جاری، در جاده جیرفت به فاریاب اشاره کرد و افزود: یک نفر به دلیل تصادف این ۲ خودرو کشته، و یک نفر نیز مجروح شد.فرمانده پلیس راه جنوب استان کرمان با اشاره به آغاز طرح امنیت ترافیک نوروز ۹۶ از ۲۵ اسفند سال گذشته گفت: این طرح تا 14فروردین و با همکاری پلیس راه جنوب استان کرمان، هلال احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی این منطقه ادامه دارد.
سرهنگ آبکار شعار نوروزی پلیس راه را پرهیز از خطر، آرامش در سفر عنوان کرد و اظهار داشت: 100 اکیپ شامل 300نفر، در طرح امنیت ترافیک نوروز در منطقه جنوب کرمان فعالیت دارند.
گفتنی است پلیس راه جنوب استان کرمان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است

تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا ملت درباره آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز، گفت: درصد شماره‌گذاری پژو در کشور  ۲۸ درصد است و دخالت این خودرو در تصادفات نوروز ۳۲ درصد بوده است اما این نکته نیز ملاکی برای این نیست که پژو می‌تواند خودرویی پرتصادف باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: مطالبه جدی ۱۴۰۳ ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو است و این موضوع در حال پیگیری است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید