Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی گفت: آمار اعضای پیوسته به پویش مردمی جمعیت هلال احمر استان به مرز ۱۵ هزار نفر رسیده است که این آمار تا روز گذشته ۱۴ هزار و ۶۳۸ نفر بوده و به معنای بهبود رفتارهای ترافیکی است.

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: طرح نورزوی 96 خراسان‌رضوی از 25 اسفند 95 آغاز شده و تا 15 فروردین سال جاری ادامه دارد؛ این خدمات در قالب هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و در سه بخش امداد و نجات، جوانان و داوطلبان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در این طرح روزانه خبرهای متعددی آماده ور در اختیار رسانه‌ها استان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: به نمایندگی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان از رسانه‌ها بابت انتشار اخبار تشکر می‌کنم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: آمار اعضای پیوسته به پویش مردمی جمعیت هلال احمر استان به مرز 15 هزار نفر رسیده است که این آمار تا روز گذشته 14 هزار و 638 نفر بوده و به معنای بهبود رفتارهای ترافیکی است.

محمودی در پایان ضمن آرزوی سفری خوش و بی‌خطر برای تمامی مسافران نوروزی به‌ویژه زائران امام رضا(ع) گفت: امیدواریم که با همکاری و همراهی مسافران نوروزی منعکس کننده اخبار شاد و خوشحال‌کننده باشیم و هیچگاه شاهد انعکاس و انتشار خبرهای تلخ و ناراحت‌کننده نباشیم و بی‌شک مردم بزرگترین نقش را در بحث داشتن سفری ایمن و بی‌خطر ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

R41347/P1384/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم امدادرسانی این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آب‌گرفتی گفت: بیش از ۵ هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر بهرمند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی با اشاره به تداوم امدادرسانی این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آب‌گرفتی اظهار کرد: لازم است بدانیم ۲۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر در ۱۳۴ مورد عملیات امداد و نجات به ۵۰۲۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۲۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۱۸۶ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۱۵۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۲۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۲۳۰۲ کیلوگرم نایلون، ۱۲۹۳ تخته پتو، ۶۲۷ تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۶۹۹ قوطی کنسرو، ۲۰۰ قرص نان، ۳۲۰ ست شست‌وشو، ۷۶ ست بهداشتی و ۳۷ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر بین متأثران توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: ۲۱۹ تیم عملیاتی متشکل از ۷۷۷ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 750680

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر