Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی صفایی سه شنبه در جمع خبرنگاران شمار نامزدهای زن دوره گذشته را 10 نفر دانست و گفت:
در این دوره از انتخابات شهر و روستای شهرستان هزار و 19 نفر نام نویسی کرده اند.
وی گفت: این تعداد نامزد برای انتخابات شورای شهر و روستا در مقایسه با دوره گذشته حدود 3 درصد افزایش دارد.
صفایی با بیان اینکه شمار کل نامزدهای شورای شهر حوزه انتخابی شیروان 79 نفر است افزود: از این تعداد 68 نفر مرد و 11 نفر خانم هستند و همچنین تعدا کل نامزدهای شورای روستایی در این حوزه انتخاباتی 881نفر هستند که به دوره قبل 5 درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ستاد انتخابات شهرستان شیروان گفت: در این دوره از انتخابات 79 داوطلب در شیروان، 28 نفر در شهر زیارت، 18 نفر در شهر قوشخانه، 13 نفر در شهر لوجلی، 548 نفر در بخش مرکزی و 164 نفر در بخش سرحد ثبت نام قطعی کرده اند.
صفایی در ادامه گفت: از افراد نام نویسی شده 668 نفر سواد خواندن و نوشتن، 124 نفر دیپلم، 50 نفر فوق دیپلم، 120 نفر لیسانس، 45 نفر فوق لیسانس، 6 نفر دکترا و 6 نفر هم مدرک حوزوی دارند.
وی افزود: همچنین وضعیت تحصیلی داوطلبین شوراها در شهر یک نفر فوق دیپلم، 42 نفر لیسانس، 28 نفر فوق لیسانس و 6 نفر دکترا هستند.
وی با بیان اینکه 3 هزار و 700 نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در این دوره از انتخابات در شهرستان شیروان مشارکت دارند گفت: کل حوزه های روستایی شیروان 143 و حوزه شهری چهار حوزه است که 210 شعبه برای حوزه انتخاباتی در این شهرستان پیش بینی شده است.
وی افزود: همچنین ثبت نام داوطلبان شورای روستا، در 143 روستای این شهرستان صورت گرفت که 100 درصد روستاها به حد نصاب رسیده اند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای