Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساعاتي پيش خبر داديم که کمپاني اپل تمام سيستم عامل هاي خودش را آپديت کرد و با ارائه iOS 10.3 گزينه پيدا کردن ايرپادها و همينطور سيستم هاي پرداخت آنلاين را بهبود بخشيده است.
اغلب ويژگي هاي به روز رساني شده ي iOS 10.3 مواردي اساسي و بزرگ نيستند، اما اپل تغيير بنياديني که از مدت ها پيش وعده داده بود را بالاخره در تمام محصولات آيفون و آيپد اعمال نمود: پشتيباني از «فايل سيستم اپل APFS» و کنار گذاشتن «HFS».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر به خاطر داشته باشيد خرداد ماه سال گذشته اپل در جريان رويداد WWDC 2016 از رمزگذاري پيشرفته تر و امنيت به مراتب بالاتر فايل سيستم جديد APFS سخن گفت.
پروتکل قبلي که «فايل سيستم سلسله مراتبي HFS» نام داشت حدوداً 31 سال پيش و براي استفاده از فلاپي و هارد ديسک هاي سنتي در مک طراحي شده بود و حتي نسخه پلاسِ آن هماهنگي مناسبي با حافظه هاي SSD امروزي نداشت.

حالا APFS ضمن ارائه امنيت بالاتر براي بهره مندي پرسرعت و بهينه شده از ديوايس هاي مبتني بر حافظه هاي SSD و فلش مموري ها طراحي شده است و حتي از قابليت هايي مانند اسنپشات (ثبت لحظه اي وضعيت سيستم موسوم به تصوير لحظه اي) براي مک و iOS نيز پشتيباني مي کند.
فايل سيستم APFS به خاطر نرخ فشرده سازي بهينه و چگونگي محاسبه داده هاي الزامي، فضاي آزاد حافظه داخلي آيفون و آيپد را افزايش مي دهد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب می شود.
 
پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بشرح زیر است:
 
“همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.
 
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه”

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت
  • چگونه خطر ضعف حافظه را کاهش دهیم؟
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!