Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز از روابط عمومی برنامه بوی عیدی، احسان ارغوانی، تهیه کننده برنامه بوی عیدی در این باره گفت: امشب میزبان فرشاد احمدزاده فوتبالیست پرسپولیس و نفیسه روشن بازیگر هستیم.
این برنامه تعاملی با مخاطبان شبکه یک است و مردم هر شب می توانند به مهمانان برنامه رای بدهند.
برنامه بوی عیدی تلاش می کند با حضور مهمانان، مسابقات متنوع در حوزه گردشگری، جنگا، حدس زدن نام خواننده و سریال های قدیمی تلویزیون و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار کند و مخاطبان شبکه یک‌ را سرگرم کند.
برنامه بوی عیدی با اجرای مشترک پدرام کریمی و مژده لواسانی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که در ایام نوروز هر شب حوالی ساعت ۲۳ و ۱۵ به روی آنتن می رود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه «هم سفره» از رادیو نمایش در ایام ماه مبارک رمضان رفتارهای فردی و اجتماعی را با توجه به آموزه‌های قرآنی و احادیث به مخاطبان آموزش می‌دهد.

مهدی طهماسبی، مجری بازیگر رادیو نمایش درباره این برنامه گفت: شبکه رادیویی نمایش در ایام ماه مبارک رمضان با تدارک ویژه‌برنامه‌های متنوع در خدمت مخاطبان است‌. یکی از این برنامه‌ها که ویژه افطار تدارک دیده‌شده، با عنوان«هم سفره» روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و با دعوت از چهره‌هایی از حوزه‌های اجتماعی و مذهبی و نمایش‌های کوتاه به کندوکاو مسایل و دغدغه‌های روز جامعه در فضای ماه رمضان می پردازد. این برنامه هر روز ساعت ۱۷ پذیرای مخاطبان رادیو نمایش است.

وی درباره مهم‌ترین ویژگی اجرای برنامه هم سفره داد: «هم سفره» ساختار معمول برنامه‌های رادیویی را ندارد و از ساختار نمایشی بهره می‌برد. من به عنوان مجری بازیگر باید کاراکتری را ارایه کنم که ویژگی‌هایی غیر از من نوعی (مهدی طهماسبی) دارد. من در این فضا و در این نوع اجرا که ساختاری نمایشی دارد، در فضای دیگری غوطه‌ور هستم و با کاراکتری مواجه هستم که غیر از من نوعی، شخصیت و فرهنگ من است‌ از ویژگی‌های تیپیکال و فیزیکال گرفته تا از لحاظ روحی و روانی با من تفاوت دارد.

طهماسبی در پاسخ به این پرسش که در اجرای این برنامه رمضانی، تمرکز شما بر چیست؟ بیان کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان است؛ هدف اصلی پرداخت به فضیلت‌های اخلاقی است و گونه دیگری از اجرا را می‌طلبد. ما از خود عبور کردن و از خود به خدا رسیدن را خواهیم گفت. تمرکز بر فضیلت های اخلاقی و توصیه هایی که در این ماه برای خودسازی است، گفته می شود. مردم را دعوت می کنیم در کنار ما همچون نام برنامه که هم سفره است، بنشینند و با ما همدل و همراه شوند. در خانه ما به سوی همه باز است و همه به این مهمانی دعوت هستند و ما میزبان دوستان، همسایه‌ها و همه علاقه‌مندان در ماه مبارک رمضان هستیم و هر آنچه که در ماه مبارک رمضان توصیه‌شده را در این محیط و به واسطه شخصیت های نمایشی به مخاطبان ارایه می‌کنیم.

کد خبر 6063525 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین ورزشکاران ایران در سال ۱۴۰۲ در شبکه ورزش
  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • ببینید | افزایش مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا‌وسیما
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزون ۸ در صد افزایش یافت
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما