Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@20:50:00 GMT

گزارش تمرین استقلال/ بازگشت منصوریان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۰۴۹۱

گزارش تمرین استقلال/ بازگشت منصوریان

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل فولاد خوزستان آماده می‌کند، از ساعت 12 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرده است.

* پیش از شروع تمرین امروز علیرضا منصوریان برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و توصیه‌های لازم را در خصوص بازی با فولاد خوزستان به آنها ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* حرایر مگویان مدافع ارمنی استقلال بعد از بازگشت از کشورش امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و البته وی در کنار استقلالی‌ها تمرین نکرد. مگویا با لباس شخصی در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شده بود.

* در ابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر کادر فنی بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در گروه‌های 4 نفره بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش بعد که منصوریان خودش نیز روی این آیتم نظارت ویژه داشت، فوتبال تحت فشار صورت گرفت که این آیتم در بخش کوچکی از زمین انجام شد.

* سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در اواسط تمرین امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شد و مورد استقبال علیرضا منصوریان قرار گرفت. سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با افتخاری گفت‌وگو کرد.

*محمد حسین کنعانی زادگان در حاشیه تمرین امروز بعد از مدت‌ها برای دقایقی پا به توپ شد.

* در اواسط تمرین بازیکنان استقلال بعد از توقف کار تاکتیکی سمت افتخاری رفته و سال نو را به وی تبریک گفتند.

* نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با منصوریان صحبت کرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟