Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@13:30:58 GMT

عراق:انحلال بسیج مردمی صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۰۷۸۹

نخست وزیر عراق با تجلیل از نیروهای بسیج مردمی گفت درخواست برای انحلال بسیج مردمی صحت ندارد.

خبرگزاری صدا و سیما: پایگاه خبری «العهد نیوز» نوشت: حیدر العبادی، نخست وزیر عراق تصریح کرد: درخواست انحلال نیروهای بسیج مردمی صحت ندارد.نخست وزیر عراق از نقش نیروهای بسیج مردمی در عملیات آزادسازی و فداکاریهای آنان در این عملیات تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
العبادی در بیانیه ای که در حاشیه دیدارش با شماری از خبرنگاران صادر شد گفت ما در جبهه های متعدد نظامی و اقتصادی برضد فساد می جنگیم و همچنان به پایداری خود ادامه خواهیم داد.وی افزود: ما پیروز خواهیم شد و با وجود تبلیغات مسموم، هرگز از مبارزه با تروریسم باز نخواهیم گشت و هیچ کس نمی تواند این پیروزی را به نفع خود مصادره کند.نخست وزیر عراق گفت هیچ کس بیش از ما حامی شهروندان نیست و ما از آغاز عملیات آزادسازی، بر آزادسازی مردم قبل از خاک عراق تاکید کرده ایم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ سیروس امان الهی، صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش، ضمن تبریک روز ارتش، عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: این عملیات موجب شادی دل همه آزادگان جهان شد.

وی ادامه داد: ارتش ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت، دوش به دوش سایر نیروهای مسلح به مأموریت خود جهت ایجاد ثبات و امنیت کشور مشغول است.

امیرسرتیپ امان الهی با تاکید به اینکه نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد، ادامه داد: چنانچه دشمن ضربه‌ای به منافع کشور وارد کند، یقیناً پاسخی محکم دریافت خواهد کرد.

کد خبر 6080582

دیگر خبرها

  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • لیز تراس خواستار انحلال سازمان ملل شد