Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: تیم «امداد کوهستان» جمعیت هلال احمرهمدان در میدان میشان مستقر است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال نانکلی ظهر سه شنبه در بازدید پایگاه های هلال احمر همدان با اشاره به قرار گرفتن استان همدان در منطقه جغرافیایی پرتردد، برنامه ریزی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به گردشگران را ضروری خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افزون بر اسکان و توقف بسیاری از مسافران دراین شهر، کسانی نیز که قصد سفر به استانهای غربی را دارند توقف های کوتاه و شب مانی در این مسیر دارند که برهمین اساس نیازمند دریافت خدمات و تسهیلات نوروزی هستند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با دو طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی درقالب پایگاه های ثابت و سیار امدادی و پست های راهنمایی مسافرین خدمات ارائه می کند که این خدمات دهی تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان افزود: ۵ پایگاه امداد جاده ای در طرح امداد و نجات فعالیت دارند که یکی از این پایگاهها، پایگاه مستقر در میدان سردار شهید همدانی است که در این مکان تیم امداد جاده ای برادران و خواهران درحال خدمات دهی به مسافران نوروزی هستند.

نانکلی با اشاره به استقرار امبولانس و خودرو نجات در پایگاه امداد جاده ای غرب عنوان کرد: این پایگاه در محور همدان به قزوین و نرسیده به پلیس راه واقع شده است.

وی اضافه کرد: تیم امداد کوهستان همدان نیز در پایگاه امدادی دامنه الوند واقع در دشت میشان مستقر هستند و با پشتیبانی تیم امداد کوهستان خواهران مستقر در تله کابین گنج نامه به مسافرانی که قصد استفاده از این مجتمع تفریحی و تله کابین را دارند خدمات امدادی ارائه می کنند.

نانکلی عنوان کرد: استقرار درمانگاه و حضور پزشک و پرستار در میدان سردار شهید همدانی و ارائه خدمات درمانی شبانه روزی از دیگرخدمات این جمعیت درنوروز ۹۶ است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان به مسافران و همشهریان توصیه کرد: در صورت مشاهده حوادث و سوانح با سامانه ۱۱۲ تماس گرفته و نیروهای هلال احمر را درجریان حوادث به وقوع پیوسته و محل دقیق اتفاق قرار دهند تا نجاتگران در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه برسانند.

جلال نانکلی به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط حوزه جوانان شهرستان همدان اشاره کرد و فرهنگ سازی در رانندگی و ایمنی مسافرین را از اهداف این طرح ذکر کرد.

وی گفت: ایستگاه ها و پست هایی با نام و عنوان شهدای گرانقدر در میدان کربلا، میدان سردار شهید همدانی و میدان امام حسن ( ع) که ورودهای اصلی شهر هستند استقرار یافته‌اند که این پست ها به خیمه های نماز برای اقامه نماز، ایستگاه سلامت برای کنترل فشار خون و فضای دوستدار کودک برای بازی کودکان تجهیز شده اند و مسافران می توانند ضمن استراحت کوتاه وبهره مندی از این امکانات، فرزندان خود را به استفاده ازاین تجهیزات و شرکت در مسابقه ها تشویق کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد