Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@09:55:37 GMT

فینال جام نوروز شطرنج با رقابت ۱۸ نفر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۱۰۶۴

فینال جام نوروز شطرنج با رقابت ۱۸ نفر برگزار شد

جام نوروز با شرکت ۱۸ نفر از دوستداران شطرنج در دبیرستان شهید منصوری از طرف اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازاصفهان شرق، با فرا رسیدن برخی مناسبت ها، کلید جام ورزشی در جرقویه علیا زده می شود تا به این بهانه، حضور پر شور جوانان ورزشی و پرتوان جرقویه ای فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام شطرنج یکی از ورزش های مورد علاقه جوانان و نوجوانان حسن آبادی محسوب می شود که هر ساله از ابتدای سال جدید تا اواسط تعطیلات ۱۳ روزه عید، هر چند محدود و ساده ولی با نشاط بسیار برگزار می شود.

جوانان در گروه های دو نفری به رقابت جانانه می پردازند تا یک نفر برترین جام نوروز شود و بر سکوی پیروزی بایستد.

امسال نیز مسابقات در ایام نوروز ۹۶ با عنوان جام نوروز و با شرکت ۱۸ نفر از دوستداران بازی شطرنج از کل منطقه جرقویه برگزار شد و طی این ۷ روز، ۹۰ بازی انجام گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه با ابراز خرسندی از حضور باشکوه جوانان در مسابقات، گفت: این بازی به دلیل نداشتن محدودیت در مکان، هزینه زیادی نداشته و نیاز به محیط خاص برای جام نوروز ندارد و در این خصوص می توان از پتانسیل جوانان دوستدار شطرنج به بهترین شیوه بهره برد.

جمشیدی شطرنج را به عنوان یکی از رشته های تخصصی نام برد و افزود: به دلیل اینکه تخصص یکی از موارد مهم در ورود افراد به بازی شطرنج است، طی این دوره مسابقات شاهد حضور جوانان تا افراد میان سال بودیم که به نوبه خود، جالب توجه است.

وی با اشاره به اینکه عصر امروز پایان بخش این دوره از مسابقات بود، اظهار کرد: هدف عمده ما در برگزاری مسابقات با این سبک برگزاری، ایجاد شور و نشاط در بین مردم مناطق محروم است و قطعا با حمایت مسئولان می توان در زمینه باشکوه برگزار شدن این دوره جام های مناسبتی گام برداشت.

اسامی منتخب پس از پایان رقابت:

-ابراهیم صادقی نفر اول

-علی محمدی نفر دوم

-وهب ابراهیم زاده نفر سوم

-اکبر محمدی نفر چهارم


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی