Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@00:54:44 GMT

نجات ۶ نفر از میان دود و آتش منزل مسکونی در چهاردانگه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۱۴۲۶

نجات ۶ نفر از میان دود و آتش منزل مسکونی در چهاردانگه

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در چهاردانگه و نجات ۶ نفر از میان دود و آتش و مصدومیت یک خانم خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادثباشگاه خبرنگاران پویا؛با اعلام خبرآتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در شهرستان چهاردانگهدرباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:54 امروز حریق در یک ساختمانمسکونی در شهرستان چهاردانگه، خیابان گلشهر به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعتآتش‌نشانان سه ایستگاهآتش‌نشانی تهران همراه با امکانات لازم و به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانیو خدمات ایمنی تهران ادامه داد: به هنگام رسیدن نیروهایآتش‌نشانی تهران،آتش‌نشانان چهاردانگه در محل حضور داشتند، محل حریق یک ساختمان چهار طبقه پنج واحدی بود، در طبقه همکف این ساختمان یک خودروی پرشیا و مقداری وسایل منزل دچار حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌ها بود، همچنین دود زیادی طبقات بالایی ساختمان را فراگرفته بود و تعدای از ساکنان داخل منازل‌شان محبوس شده بودند.

وی با اشاره به سرعت عملآتش‌نشانان در اطفای حریق عنوان کرد:آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، به طبقات بالایی رفتند و با استفاده از نردبان، 6 نفر از ساکنان را از این ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند، همچنینآتش‌نشانان هنگام جستجو در طبقات، در طبقه اول با یک خانم حدود 40 ساله مواجه شدند که وضعیت وخیمی داشتو وی را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی تصریح کرد:آتش‌نشانان تهرانی پس از اطفای حریق و ایمن سازی، محل حادثه را بهآتش‌نشانان چهاردانگه تحویل دادند و در ساعت 14:55 به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/

R1370/P1014143/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت

 رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز در یک منزل مسکونی علاوه بر تخریب ساختمان و آسیب جدی به خانه مجاور منجر به مصدومیت ۹ نفر از ساکنان این منازل شد. 

روح اله بهشتی فرد در گفت و گویی بیان کرد: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت ۱۶:۴۱ بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از ۱۵ آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده است که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی ۲ طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نیز در گفت و گویی گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه ۹ مصدوم داشت که تمامی آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک‌های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان