Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم درفواصل اردیبهشت تا شهریورماه امسال به صورت شهرستانی و استانی و مرحله کشوری را مهرماه امسال خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازعصر اترک،حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی و استانی در بازه زمانی اردبیهشت و شهریورماه امسال برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مرحله کشوری این مسابقات در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی در رابطه با تربیت حافظان قرآن نیز گفت: سال گذشته تعداد 5 هزار و 100 نفر از حافظان در سامانه جامع موقوفات بقاع ثبت شد که قریب 4 هزار نفر در آزمون مرحله پنجم شرکت کردند که الان تسریع اوراق انجام شده و به زودی حافظانی که معدل قبولی را کسب کردند اعلام خواهد شد.
حجت الاسلام صفری درباره شیوه تربیت حافظان قرآن به صورت غیر حضوری نیز گفت:آموزش حفظ مجازی کلاملا به صورت غیر حضوری است که در کل کشور از بین 31 استان ، پازدهمین استان هستیم که طرح آموزش حفظ مجازی قرآن کریم را اجرا می کنیم.
وی افزود: هم اکنون این طرح در امامزاده سیدعباس بجنورد راه اندازی شده است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی از اعزام حافظان 20 جز و کل قرآن کریم به قم اشاره کرد وگفت: این حافظان دوره آموزشی را گذراندن و به محل مرکز دعوت شدند و با قراردان سیستم تلفن واینترنت تا مربیان مستقیم با حافظی که می خوهد حفظ شروع کند تماس بگیرند تا به صورت تلفنی حفظ را پیگیر شوند.
وی افزود: دراین راستا هم به صورت تلفنی آزمون شفاهی وآزمون کتبی به صورت حضوری گرفته می شود ودر پایان گواهینامه خواهند گرفت.
حجت الاسلام صفری دراستان تعداد 5 هزار و 100 نفر در طرح حافظان قرآن به صورت حضوری ثبت نام کردند که در مرحله ازمون 4 هزار نفر شرکت کنند.
وی افزود: همچنین به صورت غیر حضوری 127 نفر ویژه خواهران تا پایان سال 95 ثبت نام کردند که از حفظ یک جز تا حفظ کل مشغول به فعالیت هستند.
وی از فعالیت ویژه برادران در طرح اموزش حفظ مجازی قرآن کریم در سال جاری نیز خبرداد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن روز گندم و نان و همگام با گرامیداشت و تجلیل از دست اندرکاران زنجیره مقدس گندم و نان احمد نامور، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی و فرماندار اسفراین با حضور در واحد خبازی حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات وی تجلیل و قدردانی کردند.

کد خبر 6082124

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان