Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون ۷۳۰ هزار مسافر نوروزی از استان کهگیلویه وبویراحمد بازید داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود باقری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در کنار طبیعت زیبای خود، مردمانی مهربان و مهمان‌نواز دارد که دلشان پر از عشق و محبت و چشمشان قدمگاه مهمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاههای عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی سراسر کشور است، تصریح کرد: شب گذشته 75 هزار و 331 گردشگر نوروزی در سطح استان اسکان داده شد.

وی با بیان اینکه 730 هزار و 984 نفر از مسافران نوروزی از مناطق گردشگری طبیعی، مذهبی، تاریخی و ... در استان بازدید کرده‌اند، افزود: تا الان 510 هزار و 649 هزار نفر از گردشگران نوروزی در سطح استان اسکان یافته‌اند.

به گزارش تسنیم، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 217 گردشگاهزیارتی و تفرجگاهی وجود دارد که مسافران نوروزی می‌توانند از آنها دیدن کنند.

18رودخانه کوچک و بزرگ، 40 چشمه جوشان آب آشامیدنی و معدنی، 17حلقه قنات، پنج آبشار، سه دریاچه، 60دره و تنگه، بوستان‌ها و دشت‌های سرسبز، امامزاده‌ها، گنبدها، قلعه‌ها، کاروانسراها، مساجد، آب انبارها، آتشکده‌ها، پل‌ها و برج‌های تاریخی از نقاط گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد است‌.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰