Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان در مقدماتی جام جهانی روسیه تیم ملی چین را با تک گل دقیقه 46 "مهدی طارمی" شکست داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ملی پوشان فوتبال ایران توانستند با ارائه یک بازی هجومی و زیبا چینی ها را با شکست مواجه سازند و صدرنشینی خود را با 17 امتیاز به تثبیت برسانند.اولین حرکت ملی پوشان کشورمان در نیمه دوم یک گل برای آنها به همراه داشت و باز هم مهدی طارمی در متن این گل قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال بلند ملی پوشان ایران با ضربه سر ناقص شجاعی به طارمی رسید و او نیز با ضربه ای روپا برای اولین بار دروازه چینی ها را باز کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان یک هفته پس از پیروزی در قطر و تثبیت صدرنشینی خود در تهران امروز به میدان آمد، بازیکنان تیم ملی در این دیدار با شاگردان مارچلو لیپی نامدار روبرو شدند، بازیکنانی که پس از حضور این مربی روی نیمکت خود با تفاوت ویژه ای در دیدار برابر کره جنوبی حاضر شدند و توانستند از پس این حریف نامدار بگذرند. البته آنها با اختلاف امتیاز نسبتا زیادی نسبت به شاگردان کارلوس کی روش در رده پنجم گروه اول قرار دارند و در طرف مقابل تیم ملی کشورمان نیز با 14 امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار دارند.

شرح نیمه اول

ملی پوشان کشورمان پس از حملات زیادی که روی دروازه حریف داشتند در نهایت نتوانستند راهی به دروازه این تیم پیدا کنند تا بدون گل 45 دقیقه اول را به اتمام برسانند.


همانطور که قابل پیش بینی بود بازی با حملات ایران آغاز شد و در حالی که تنها دقایقی از بازی گذشته بود اولین خطرات را روی دروازه حریف ایجاد کردند، خطراتی که سودی برای ایران نداشت، البته با گذشت دقایقی از بازی نه تنها حملات ملی پوشان ایران کمتر نشد که بازیکنان این تیم با بیشتر کردن فشار بازی به دنبال راهی برای باز کردن دروازه حریف بودند، آنها بارها با استفاده از بازیکنان تکنیکی خود از چپ و راست راه دروازه حریف را در پیش گرفتند اما هیچ کدام این ها در نهایت کارگر نیفتاد تا چینی ها که بیشتر به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود بودند جان سالم به در ببرند. آنها در این نیمه تنها یک بار توانستند توپ را به گلر ایرانی برسانند و در باقی دقایق بازی حتی در ضدحملات خود نیز ناکام بودند.

دقایق حساس:دقیقه 4: اولین حرکت خطرناک این دیدار مطابق انتظار توسط ملی پوشان فوتبال کشورمان صورت گرفت اما تعلل طارمی باعث شد تا تنها یک کرنر نصیب مان شود، کرنری که در نهایت سودی برای ایران نداشت.
دقیقه 4: ثانیه هایی پس از اولین حمله دیدار، ضد حمله چینی روی دروازه ایران خطرناک بود اما شوت مهاجم این تیم با فاصله ای زیاد از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.
دقیقه 7 – یک حرکت دیگر از سوی ملی پوشان کشورمان و این بار ضربه دیدنی و سرضرب گوچی دروازه چینی ها را به خطر انداخت که با واکنش گلر این تیم این توپ هم راهی کرنر شد.
دقیقه 7 – پس از ارسال این کرنر و طی فعل و انفعالاتی میلاد محمدی با ضربه روپای خود می توانست برای ایران پیام آور شادی باشد اما این ضربه وی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 8 – ضربه ایستگاهی ارسالی شجاعی در حالی که می توانست برای حریف خطرساز شود با نرسیدن مهاجمان به این توپ، از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 16 – پس از دقایقی یک ضربه دیگر از ملی پوشان کشورمان بازهم هیجان را به هواداران تزریق کرد و این بار پاس به عقب زیبای طارمی که با سر نواخته شد توپ را برای ضربه زنی گوچی مهیا کرد اما ضربه گوچی راهی به دروازه سرخ پوشان نیافت.
دقیقه 20 – این شوت دیدنی جهانبخش می توانست اولین گل را برای تیم ملی کشورمان به همراه داشته باشد اما باز هم این اتفاق نیفتاد تا ضربه زیبای این بازیکن با سابیدن به تور بالای دروازه راهی بیرون شود.
دقیقه 29 – یک حمله دیگر از جناح چپ فرصت خوبی را برای گلزنی طارمی مهیا کرد اما ضربه چرخشی این بازیکن نیز راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 35 – باز هم مهدی طارمی نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و در حالیکه این بار بیش از هر زمان دیگری به گلزنی نزدیک بود ضربه خود رابه سوی دروازه حریف زد اما دروازه بان چینی مرد اول این دوئل بود.
دقیقه 37 – یک حرکت دیگر و ارسال توپ به جناح چپ این بار محمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه به موقع این بازیکن نیز توسط گلر چینی به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 39 – ارسال بلند چینی ها از روی ضربه ایستگاهی برای اولین بار توپ را به بیرانود رساند و این دروازه بان با مشت خود توپ را محوطه خطر دور کرد.
دقیقه 41 – حرکت دیدنی جهانبخش یک موقعیت خوب دیگر برای ایران به وجود آورد اما شجاعی نتوانست پاس خوب این بازیکن را تبدیل به گل کند و بازهم گلر چینی نقطه کرنر را به ایرانی ها نشان داد.
دقیقه 42 – ارسال جهانبخش از روی نقطه کرنر با ضربه آکروباتیک و دیدنی طارمی دروازه چینی ها را به شدت به خطر انداخت اما توپ این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه 54 – ضربه کاشته بازیکنان ایران به راحتی توسط گلر چینی مهار شد.
دقیقه 56 – ضربه ایستگاه چینی ها که در موقعیت خطرناکی نصیب این تیم شد با شوت هوانگ بوئن و با فاصله کمی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 64 – یک بار چینی ها خود را به دروازه ایران نزدیک کردند و این بار نیز با یک ضربه ایستگاهی و پس از آن یک ضربه سر دروازه بیرانوند را به خطر انداختند اما این توپ نیز با فاصله کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.دقیقه 78 - چینی ها که به دنبال باز کردن دروازه ایران هستند بازهم خود را در موقعیت گلزنی قرار دادند، آنها در این دقیقه از روی ارسال کرنر و ضربه سر دروازه ایران با خطر مواجه ساختند اما این توپ نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 79 – ارسال خطرناک چینی ها از کناره سمت راست با واکنش دیدنی بیرانوند راهی کرنر شد.در دیگر بازی های گروه A، کره جنوبی تیم دوم گروه با یک گل مقابل سوریه به پیروزی رسید و 13 امتیازی شد. ازبکستان؛ تیم سوم جدول در خانه مقابل قطرِ قعرنشین به میدان رفته است.
....
در گروه B هم، استرالیا با 2 گل امارات را شکست داد و ژاپن با 4 گل تایلند را درهم کوبید. از ساعت 22 هم عربستان با عراق مسابقه میدهد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از فرصت فوق‌العاده‌ای که رسیده بود به خوبی استفاده کرد و موفق شد با گل‌های فرانچسکو آچربی و مارکوس تورام میلان را در سن‌سیرو شکست دهد و قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این آبی و مشکی‌پوشان بودند که بازی را بهتر از حریف همشهری آغاز کردند. آنها چندین بار به محوطه میلان نزدیک شدند اما در تهدید دروازه ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر دی‌مارکو با ضربه سر پاوارد در مقابل دروازه به آچربی رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۲۵ یک بار دیگر ارسال دی‌مارکو به محوطه جریمه منجر به خلق موقعیت شد. این بار لائوتارو مارتینز به توپ رسید اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد لیائو با فرار از تله آفساید با سومر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه وینگر پرتغالی با مهار دروازه‌بان مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ تورام پس از یک و دو با بارلا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقایق پایانی نیمه اول هم در حالی گذشت که اینتر بازی را در اختیار داشت و خبری از تهدید جدی بر روی دروازه‌ها نبود.

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم اختلاف بیشتر شد. او از سمت چپ حرکت کرد و با زدن شوتش به سمت موافق، دروازه میلان را برای بار دوم باز کرد.

دو دقیقه بعد پولیشیچ می‌توانست به گل دوم اینتر پاسخ دهد اما سومر به خوبی مقاومت کرد و توپ دفع شد.

در دقیقه ۵۸ شوت خطرناک چالهان‌اغلو از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی مایک مانیان روبرو شد.

در ادامه اینتر که به هدفش رسیده بود بازی را مدیریت کرد و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۴ والی خطرناک لیائو به شکل نفس‌گیری از بالای دروازه عبور کرد.

شش دقیقه بعد میلان بالاخره به گل رسید. ارسال زیبای چوکووئزه با ضربه سر لیائو به مقابل دروازه رفت. در آنجا یک ضربه سر دیگر از گابیا به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما سومر با واکنشش توپ را به تیر کوبید، با این حال سیو او بی‌ثمر ماند و توموری روی ریباند دروازه خالی را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی موقعیتی دیگری بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تنها اتفاقات مهم بازی چند درگیری بین بازیکنان بود که منجر به اخراج دنزل دامفریز، تئو هرناندز و داویده کالابریا شد.

درنهایت بازی به پایان رسید و اینتر با کسب ۳ امتیاز بازی امشب به مقام قهرمانی سری A دست یافت.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود