Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در جلسه ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با اهمیت به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است و بهترین فرصت در جهت خودسازی و تمرین بندگی در برابر معبود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد شرکت‌کنندگان مراسم معنوی اعتکاف شهرهای مازندران در سال گذشته را 23 هزار نفر دانست و افزود: حضور چشم‌گیر جوانان و نوجوانان به‌ویژه بانوان در سال گذشته بیانگر اعتقادات عمیق آنهاست و امید است در سال جدید هم این رشد چشمگیر را در این مراسم معنوی در استان شاهد باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از آمادگی 270 مسجد و اماکن مذهبی در استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و تصریح کرد: مردمی کردن مراسم معنوی اعتکاف یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم معنوی بیانگر مردمی بودن خود این مراسم است.

این مسؤول با اشاره به برنامه‌های مختلف و اجراء شده از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم معنوی اعتکاف سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته با امضای نماینده ولی فقیه ، استاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از 23 هزار شرکت‌کننده در این مراسم معنوی تجلیل شد.

شکریان اعتکاف را مجموعه‌ای از بهترین عبادات در جهت دست‌یابی به معرفت و کسب تقوی دانست و تأکید کرد: با توجه به شرایط استقبال‌کنندگان اعتکاف و افزایش رو به رشد آن در سال‌های اخیر از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران سامانه‌ای در جهت تسهیل در ثبت‌نام شرکت‌کنندگان این مراسم معنوی به آدرس http://www.etekaf-maz.ir طراحی شد.

وی با اشاره به جایگاه معنوی اعتکاف در متون و آموزه‌های دینی، تصریح کرد: اعتکاف در واقع گریز از تعلقات مادی و دنیایی و صفا بخشیدن به روح و کسب توشه آخرت است و باید در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم معنوی در جای جای میهن اسلامی همت و تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سامانه جامع ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از سوی معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران به آدرس http://www.etekaf-maz.ir در جهت تسهیل در ثبت‌نام شرکت‌کنندگان طراحی شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش وعده صادق با نام اسراییل پر در بخش رضویه شهرستان مشهد

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،پویش و تجمع مردمی "اسراییل پر" همراه با جشن بادبادک‌ها به مناسبت پاسخ قاطع سربازان امام زمان (عج) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم کودک کش و جعلی اسراییل در رضویه برگزار شد.

این مراسم با حضور باشکوه مردم و کودکان، امام جمعه معزز، بخشدار، شهردار، شورای اسلامی شهر، بسیج خواهران و برادران رضویه، روحانیت و دیگر مسئولین منطقه در محل مزار شهدای گمنام رضویه برگزار شد.

در پایان این مراسم برترین از بادبادک‌هایی که با موضوعات فلسطین، کودکان غزه و تنبیه اسرائیل توسط کودکان ساخته و طراحی شده بود توسط امام جمعه معزز و فرمانده هوانیروز مشهد مقدس تجلیل و جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش وعده صادق با نام اسراییل پر در بخش رضویه شهرستان مشهد
  • برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز