Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@04:37:09 GMT

تدوین آیین نامه قرق اختصاصی محیط زیست

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۲۴۸۵

تدوین آیین نامه قرق اختصاصی محیط زیست

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از ایجاد پنج قرق اختصاصی محیط زیست در کشور خبر داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز خراسان شمالی معصومه ابتکار در نشست شورای اداری خراسان شمالی در بجنورد گفت: از پارسال پنج قرقاختصاصی بخش خصوصی در کشور ایجاد شد که درحال بهره برداری هستیم و خراسان شمالی نیز این استعداد را دارد که با مشارکت بخش خصوصی، قرق اختصاصی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین گفت: ایران برای احداث پارک دوستی یا فرامرزی در استان خراسان شمالی با کشور ترکمنستان، آمادگی کامل دارد و این موضوع با دولت ترکمنستان نیز مطرح شد. معاون رییس جمهور گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برای ارتقای وضعیت، امکانات و تجهیزات محیط بانان گام های زیادی برداشته که تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه و وزارت دفاع از جمله آنهاست. ابتکار افزود: با عملیاتی شدن این تفاهم نامه در ماه های آینده، بخشی از تجهیزات به استان ها و مناطق ارسال و بر توان محیط بانان افزوده خواهد شد. همچنین در صورت نهایی شدن لایحه حمایت از محیط بانان و قرق بانان در مجلس شورای اسلامی، بخش زیادی از مشکلات آنان رفع خواهد شد. ابتکار با بیان اینکه توجه به محیط زیست،یکی از سیاست های اصلی دولت است و دولت طرح های زیادی برای نظام توسعه پایدار زیست محیطی دارد، بر سرمایه گذاری در زمینه مدیریت پسماند نیز تاکید کرد. ابتکار همچنین گفت: در تلاش هستیم چند روستای خراسان شمالی به عنوان روستای زیست بوم و سبز معرفی و این استان الگویی برای دیگر استان ها شود. در حاشیه نشست شورای اداری استان خراسان شمالی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست به پاس فعالیت های محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی در حوزه محیط زیست، یک دست لباس محیط بانی و اطلس محیط زیست کشور به وی اعطا کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد، با حضور هنرمندان و اهالی هنر خراسان شمالی و با حضور سعید، لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

سعید لشکری با اشاره به اینکه اساساً هنر از دل تعهد منبعث می‌شود و حامل پیام متعهد به حقیقت است، اظهار داشت: هنر در استانی همانند خراسان شمالی «زنده» است و در بسیاری از موارد در قله قرار دارد.

وی به برگزاری جشنواره ملی نقالان سوره نیز اشاره کرد و گفت: اتفاق ویژه‌ای که در خراسان شمالی رقم خورد و نگاه‌ها را به این سمت آورد این است که مقدمات برگزاری جشنواره ملی نقالان توسط استان فراهم شد و در این خصوص بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر یعنی نوجوانان و دانش آموزان دست گذاشت.

در این آیین امین عربشاهی، مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان، مرضیه براتی چهره برتر و استاد علیرضا فیروزه چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل شدند. 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد