Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@23:26:55 GMT

تمدید مهلت ثبت نام کنندگان طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۳۲۱۸

مهلت ارائه مدارک، انتخاب روزها و پرداخت عوارض مجوز طرح ترافیک سالیانه 1396 تا 15 فروردین تمدید شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ثبت نام کنندگان طرح ترافیک سالیانه اشخاص حقیقی و حقوقی غیرسهمیه ای سال 1396 می توانند از طریق گزینه ورود به سایت و با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور (که به هنگام ثبت نام دریافت نموده اند ) از نتیجه ثبت نام مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان واجد شرایط می بایست ابتدا نسبت به بررسی،ویرایش و تایید مجدد اطلاعات خودروی ثبت نام شده در سامانه اقدام نموده و با مدارک اعلام شده در سامانه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر شهرداری تهران مراجعه نمایند و پس از اخذ تاییدیه از دفاتر مذکور می بایست مجددا به سامانه مراجعه نموده و نسبت به انتخاب روزها و پرداخت عوارض و در نهایت دریافت شماره مجوز صادره اقدام نمایند.
در صورت دریافت نکردن شماره مجوز صادره در سامانه علی رغم پرداخت عوارض ، تردد خودروی شما در محدوده طرح ترافیک غیرمجاز می باشد لذا به منظور مجاز شدن حتماً می بایست در سامانه در قسمت پرداخت عوارض ، گزینه برداشت از حساب را انتخاب نموده تا مجوز خودروی شما صادر گردیده و پیام آنرا نیز دریافت نمایید.
آخرین مهلت مشاهده نتایج ثبت نام ، اخذ تاییدیه از دفاتر ، پرداخت عوارض و صدور مجوز 1396/01/15 می باشد و پس از پایان مهلت مذکور امکان پیگیری ثبت نام به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.متقاضیانی که با درخواست ایشان موافقت نگردیده است نیز می توانند نسبت به ثبت اعتراض خویش در سامانه اقدام نموده و در اواخر اردیبهشت ماه 1396 از نتیجه اعتراض خویش مطلع گردند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مصطفی فعله‌گری ظهر چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که امسال با توجه به قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در نحوه ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ایجاد شده است، مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه دوره زمستان ۱۴۰۲ که تا پیش از این تا ۳۱ فروردین در نظر گرفته شده بود تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

وی افزود: چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اصلاح و تکمیل نمایند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور براساس صورتحساب‌های صادره در سامانه مودیان نسبت به تهیه اظهارنامه دوره مالیاتی زمستان سال ۱۴۰۲ اقدام نموده و اظهارنامه مزبور را از طریق سامانه‌های tp.tax.gov.ir یا my.tax.gov.ir در دسترس مودیان محترم قرار خواهد داده است که مشمولان قانون می‌توانند تا موعد مقرر نسبت به اصلاح و تکمیل آن اقدام نمایند.

گفتنی است؛ به منظور تکریم و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، راهنمای تکمیل اظهارنامه موضوع ماده (۳) قانون تسهیل در سامانه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir قرار دارد.

کد خبر 6081077

دیگر خبرها

  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد