Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یگان موشکی ارتش یمن با سه موشک بالستیک پایگاه نظامی «ملک خالد» عربستان را هدف قرار دادند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،یگان موشکی ارتش یمن با سه موشک بالستیک پایگاه نظامی «ملک خالد» عربستان را هدف قرار دادند.
شبکه المسیره نیز گزارش داد که یگان موشکی ارتش یمن روز سه‌شنبه با سه موشک پایگاه ملک خالد در منطقه «خمیس مشیط» در «عسیره» را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به گزارش‌های رسیده این موشک‌های میان برد مرکز فرماندهی و نیز محل نگهداری جنگنده‌ها را در این پایگاه هدف قرار داده‌اند.
یکی از منابع یگان موشکی ارتش یمن نیز ضمن تأیید این خبر اعلام کرده که سه فروند موشک بالستیک با موفقیت اهداف از پیش تعیین شده را هدف قرار داده‌اند.
ارتش یمن و کمیته‌های مردمی پیش از این نیز پایگاه‌های نظامی عربستان را هدف قرار داده و موفق به وارد کردن خسارات و تلفات زیادی به مزدوران عربستان شده‌اند.
با گذشت حدود دو سال از ورود ائتلاف متجاوز عربستان به جنگ داخلی یمن، هزاران نفر از غیرنظامیان این کشور در پی عملیات ائتلاف عربستان، کشته و زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: هدف گیری موشک‌های ایرانی در سایه رادار‌های پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با ۱۲۰ موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از ۹۰ درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری‌ها در سایه رادار‌های پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روز‌های اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشور‌های حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می‌دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

tags # اسرائیل سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • عکسی از اصابت موشک های ایرانی به اسرائیل /نورنیوز به نقل از بی بی سی: به هر نقطه ای از اسرائیل دسترسی داریم
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان | آیا واقعا موشک به پایگاه هوایی اصفهان اصابت کرد؟ |ویدئو
  • بی‌بی‌سی: حمله بی‌سابقه ایران از نظر نظامی- اطلاعاتی پُر اهمیت است
  • بی بی سی خسارت‌های حمله ایران به پایگاه اسرائیل را تأیید کرد + جزئیات