Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@16:21:02 GMT

پیروزی شیرین گلساپوش در برابر مسکو

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۴۰۶۶

تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران در تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اوراسیا به پیروزی شیرین دست یافت.

خبرگزاری مهر: تیم مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران در تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اوراسیا به پیروزی شیرین دست یافت.

تیم مقاومت گلساپوش یزد امشب در چهارمین بازی تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اروپا، آسیا در مقابل تیم لوکوموتیو مسکو به یک پیروزی شیرین دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازی که دومین بازی تیم گلساپوش و چهارمین بازی تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اوراسیا به میزبانی یزد بود، بار دیگر برتری ایران و البته ورزشکاران یزدی در این رشته را به رخ کشید.

این بازی پر افت و خیز و پرهیجان با نتیجه ۵ بر ۴ به نفع گلساپوش به پایان رسید و تیم لوکوموتیو مسکو که دیروز در نخستین بازی این تورنمنت در برابر اسپورتینگ به پیروزی رسیده بود را مغلوب کرد.

وقت اول این بازی به نفع تیم لوکوموتیو مسکو و با نتیجه یک بر صفر و از گل خطای پنالتی به پایان رسید اما در وقت دوم بازیکنان غیرتمند ایرانی همه تلاش خود را به کار گرفتند و تا ثانیه‌های پایانی بازی، نتیجه را دو بر دو مساوی به پیش بردند اما در ثانیه پایانی و یا حتی لحظه اتمام بازی، گل سوم وارد دروازه گلساپوش شد.

در وقت سوم بازی و در دقایق اولیه، حق به حق‌دار رسید و سومین گل از سوی گلساپوش وارد دروازه حریف شد.

گل‌های دوم و سوم نیز با تلاش و جدیت بازیکنان گلساپوش به ثمر نشست و گرچه بارها دروازه گلساپوش تهدید شد، اما دروازه بان آماده این تیم، از ورود توپ به چارچوب دروازه جلوگیری کرد تا نتیجه بازی ۵ بر ۴ به نفع گلساپوش به پایان برسد.

تیم مقاومت گلساپوش یزد اکنون در بین چهار تیم شرکت کننده در این تورنمنت در رتبه نخست قرار دارد و فردا در روز پایانی رقابت‌ها در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های لوکوموتیو مسکو و لوانته اسپانیا و در ساعت ۲۰ تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و اسپورتینگ پرتغال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن

بازی‌های روز دوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا با پیروزی ایران و شکست ژاپن پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا روز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ با پیگیری چهار دیدار در گروه‌های C و D به‌انجام رسید که به جز پیروزی سه بر یک تیم ملی ایران فوتسال مقابل افغانستان، تیم ملی کویت از سد بحرین گذشت و در گروه C نیز ژاپن شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل قرقیزستان تجربه کرد. همچنین تاجیکستان با دو گل کره‌جنوبی را شکست داد.

تاجیکستان ۲ - کره‌جنوبی ۰

از ابتدای بازی تاجیکستان به دروازه کره‌جنوبی حمله کرد و ادریس یوروف تلاش خود را از راه دور برای باز کردن دروازه کره‌جنوبی انجام داد. فیروز بکمورودوف، دروازه‌بان تاجیکستان با یک سیو خوب شوت یو کیونگ- را دفع کرد. تاجیکستان در دقیقه سوم از موقعیت دیگری که کره‌جنوبی خلق کرده بود فرار کرد. زمانی که ائوم جی‌یونگ از مرکز عبور کرد و ضربه وی از فاصله نزدیک توسط کاپیتان دلشاد سالوموف به کرنر تبدیل شد، قبل از اینکه شوت ائوم ته‌یون به تیرک دروازه برخورد کند.

تیم ملی فوتسال تاجیکستان اما خونسردی خود را حفظ کرد و در دقیقه ششم برتری را به‌دست آورد. کات‌بک نصراتشو اسماعیلوف از داخل محوطه‌جریمه، یوروف را بدون علامت در بالای قوس پیدا کرد که با آرامش آن را به گل تبدیل کرد. تاجیکستان سه دقیقه بعد با بهدر خوجایف که در جناح راست مالکیت توپ را به‌دست آورد و سپس ساردوروف را برای پایانی عالی در گوشه سمت چپ بالای دروازه قرار داد، گل دوم را به‌ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال کره‌جنوبی سعی کرد در دقیقه ۱۱ با ته یون که با تلاش خود از جناحین حرکت کرده بود به گل برسد که شوت وی به تیرک دروازه برخورد کرد، اما رویکرد تهاجمی آنها باعث شد تا کره‌ای‌ها در خط‌دفاعی آسیب‌پذیر باشند و تاجیکستان دائماً دروازه‌بان آن‌ها پارک جون سو را تهدید می‌کرد. کره‌ای‌ها در آخرین تلاش برای کاهش نتیجه بازی به حملات خود ادامه دادند اما تنها توانستند با تلاش کیون دونگ از راه دور تیرک دروازه تاجیکستان را بلرزانند.

ایران ۳ - افغانستان ۱

افغانستان در دقایق ابتدایی بازی، سعی در توقف ایران داشت تا اینکه قهرمان ۱۲ دوره جام ملت‌های آسیا در نهایت درست قبل از نیمه اول دروازه حریف خود را باز کرد و با شوت مهدی کریمی از بن‌بست خارج شد. و این گلی بود که ارزش انتظار را داشت چرا که پاس پشت‌پای زیبای سالار آقاپور، کریمی را در حال حرکت در سمت چپ پیدا کرد تا ضربه خود را به گل تبدیل کند.

باوجود اینکه تیم ملی فوتسال ایران برای زدن گل اول مدتی منتظر ماند، برای زدن دومین گل در نیمه دوم به زمان نیاز زیادی نداشت و درست از بدو شروع بازی سعید احمدعباسی دفاع افغانستان را رد کرد و توپ را پس گرفت و به راحتی و سپس با یک موشک شلیک توپ را به سقف تور دروازه افغانستان چسباند و فقط یک دقیقه بعد دوباره ایران به گل رسید. یک حرکت خوب باعث شد که علی‌اصغر حسن‌زاده توانست محمدحسین درخشانی را پیدا کرده و در نهایت سعید احمدعباسی دومین گل خود و سومین گل ایران را به‌ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی تمام توان خود را در بازی نذاشتند و هدف افغانستان این بود که در فرصتی که فراهم شد ضربه‌ای به ایرانی‌ها بزند، اما بهروز عظیمی تلاش خود را از داخل محوطه افغانستان برای زدن گل چهارم انجام داد و مقابل تیر عرضی در دقیقه ۲۴ فرصتی خلق کرد که به گل ننشست. با این وجود، افغانستان همچنان به دنبال اولین گل تاریخی جام ملت‌های فوتسال آسیا بود و دو دقیقه بعد با عرفان غلامی برای این تیم گلزنی کرد.

علی‌رغم دریافت گل، ایران از دو گل برتری خود راضی بود و افغانستان نتوانست پیشرفت بیشتری داشته باشد و نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۲ مبارزات خود را از جلو شروع کرد تا در نهایت با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. تیم ملی فوتسال ایران روز شنبه به مصاف بحرین خواهد رفت، درحالی‌که افغانستان در ورزشگاه سرپوشیده هوآ مارک به مصاف کویت می‌رود.

ژاپن ۲ - قرقیزستان ۳

تیم ملی فوتسال قرقیزستان بازی را با طرز فکری هجومی آغاز کند و از یک استراتژی پرسینگ بالا استفاده کرد که ژاپن را در نیمه خود نگه داشت و دو دقیقه بعد، قرقیزستان در موقعیت خطرناک صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما شوخرخ محمودامینوف فقط توانست به دیوار دفاعی برخورد کند. ژاپن که محدود به ضدحملات بود، در کناره‌ها سریع عمل کرد و نتو هیراتا تقریباً در دقیقه سوم راهی را پیدا کرد، زمانی که وی به تور کناری برخورد کرد و سپس بکبولوت آکمتالیف دروازه‌بان جمهوری قرقیزستان را با تلاش گزنده خود از راه دور مجبور کرد عکس‌العمل نشان دهد.

قرقیزستان باید در دقیقه پنجم به گل می‌رسید که محمد عسکربکوف در جناح راست فضا پیدا کرد اما فرصت خود را از دست داد و مستقیماً به دروازه‌بان ژاپن یعنی گیلرمه کوروموتو شوت کرد. چند ثانیه بعد وقتی توموکی یوشیکاوا از نیمه خود عبور کرد، عسکاربکوف دوباره در موقعیت شوتزنی قرار گرفت، اما شوت شماره ۱۰ جمهوری‌قرقیزستان از بالای دروازه راهی اوت شد.

ژاپن در دقیقه ۱۳ بعد از اینکه جمهوری‌قرقیزستان یک گل زد، با خلق فرصت توسط دونیربک امانبایف که یک توپ عبوری را برای سامت جانات اولو به ثمر رساند تا با یک شوت متحیرانه به گل رسید. قرقیزستان نیمه‌دوم را با همان ذهنیت هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه طول کشید تا این تیم بار دیگر توسط ماکسات علی‌اف به گل برسد. کاپیتان قرقیزستان وقتی کوروموتو روی ضربه ایستگاهی خود از راه شوت کرد به گل رسید.

قرقیزها در دفاع کردن موفق عمل نکردند و آن‌ها در دقیقه ۳۲ نتوانستند از یک ضربه ایستگاهی دفاع کنند که باعث شد کوبانیچوف برای ژاپن گل بزند. ژاپن با گلزنی یوسی آرای و یوتا تسوتسومی مقابله کرد، اما برای دومین دوره متوالی، آن‌ها کار خود را با شکست آغاز کردند.

کویت ۲ - بحرین ۱

دقایق ابتدایی بازی به‌طور مساوی همراه بود و هر دو تیم در تلاش برای کنترل روند بازی بودند، بهترین فرصت در دقیقه پنج زمانی که صالح الفاضل توپ را به ناصر البان فرستاد به‌وجود آمد اما شماره ۹ کویت تنها توانست با فاصله کمی توپ را به بیرون بفرستد. دو دقیقه بعد، وقتی یک ویدیو چک برای فرصت خلق‌شده روی حسن جعفر بحرینی توسط نجیب علی به‌وجود بیاید، بازی پراسترس شد اما داور بازی آناتولی روباکوف تشخیص داد که کارت‌قرمزی نداشته است.

صالح سنجر سپس در سمت چپ پیش رفت اما شلیک وی توسط محمد الحزیم، رد شد. درست پس از گذشت نیمی از زمان بازی در وقت اول، محمد العجمی با شوت زاویه‌دار خود به نزدیک‌ترین فاصله از دروازه رسید و به نوک‌انگشتان سیدمحمد برای نوازش توپ از بالای تیرک دست چپش نیاز داشت.

در دقیقه پایانی نیمه‌اول، علی العریبی بالای دروازه کویت رفت و تنها یک سیو عالی از الحزایم به ثمر رساند تا امتیازات در وقت استراحت حفظ شود. نیمه دوم تقریباً مانند نیمه اول آغاز شد، با تلاش فراوان از هر دو طرف اما تعداد کمی از موقعیت‌ها به‌وجود آمد. با این حال با گذشت کمی بیش از ۲۶ دقیقه از بازی، بحرین یک فرصت طلایی برای باز کردن دروازه از روی یک ضربه ایستگاهی داشت و آن‌ها نهایت استفاده را بردند که العریبی با اقتدار توپ را از دروازه بحرین عبور داد.

‌کویت در وقت دوم برای زدن گل بعدی‌اش تلاش کرد و شوت سنجر از الحزایم عبور کرد اما فقط به تیر دروازه اثبات داشت. کویت سرانجام در حالی که کمتر از هشت دقیقه تا پایان بازی باقی‌مانده بود، ضربه کرنر عبدالرحمن الطویل توسط احمد الفارسی به گل دوم تبدیل شد و شرایط را به حالت عادی بازگرداند. در دقیقه ۴۶ در نهایت سلمان البیجان بحرین را برای اولین‌بار به گل رساند اما کویت برنده بازی شد. گفتنی است کویت روز شنبه به مصاف افغانستان می‌رود و بحرین در ورزشگاه داخلی هوآ مارک به مصاف ایران خواهد رفت.

کد خبر 745907

دیگر خبرها

  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها