Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@21:58:18 GMT

غرق دختر 13 ساله در سد طرق مشهد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۴۱۰۰

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: دختر 13 ساله عصر سه شنبه در دریاچه پشت سد طرق غرق شد.

به گزارش صدای ایران، مهدی رضایی در گفت و گو با ایرنا افزود: سه کودک و نوجوان که همراه خانواده خود برای تفریح به محدوده سد طرق رفته بودند هنگام بازی در این مکان به دلیل نامعلوم به آبگیر پشت سد سقوط کردند.

وی اظهار کرد: 2 نفر از آنان توسط والدین خود به بیرون منتقل شدند اما یکی از آنها در آبگیر ناپدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با اعلام این حادثه به آتش نشانی، گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 9 و تیم ویژه غواصی ایستگاه شماره 6 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

رضایی افزود: با تلاش تیم غواصی آتش نشانی مشهد پیکر دختر مزبور درعمق 12 متری دریاچه پشت سد طرق کشف و به سطح آب انتقال یافت.

وی با بیان اینکه جسم بی جان این دختر تحویل نیروهای اورژانس و عوامل انتظامی شد اظهار کرد: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

سد طرق در 14 کیلومتری جنوب شرقی مشهد بر روی رودخانه طرق قرار دارد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان

مهدی یعقوبی در مراسم بدرقه کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل زده کنارک سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان تقدیر می‌کنم افزود: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، سریعا یک تیم عملیاتی با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد. 

وی تصریح کرد: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیلی که در برخی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد به کنارک سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

به گفته  معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی، لودر و ... به همراه ۲۰ نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...