Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه معرفی مهمترین دستاوردهای فرهنگی ، جاذبه های سیاحتی و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران به کوشش رایزنی فرهنگی کشورمان در کویت صبح سه شنبه در دانشکده مهندسی و نفت دانشگاه کویت گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا: نمایشگاه معرفی مهمترین دستاوردهای فرهنگی ، جاذبه های سیاحتی و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران به کوشش رایزنی فرهنگی کشورمان در کویت صبح سه شنبه در دانشکده مهندسی و نفت دانشگاه کویت گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که صبح امروز با حضور تعدادی از روسای دانشکده ها و اساتید و دهها تن از دانشجویان کشورهای مختلف برپا شد، رایزنی فرهنگی ایران در کویت علاوه بر عرضه نمونه های گوناگون از صنایع دستی و هنرهای بومی و سنتی ایرانی که بیانگر صنعت و هنر نیاکان و نمایشگر ذوق و هنر مردم کشورمان است، به معرفی شاخص ترین مناطق گردش پذیر در استان های مختلف پرداخت.اساتید و دانشجویان فراوانی ضمن بازدید از نمایشگاه بر اهمیت گسترش مبادلات علمی و فرهنگی ایران و کویت بویژه در حوزه های علمی و دانشگاهی تاکید کرده و خواستار استفاده از تجربیات و فن آوری کشورمان شدند .این نمایشگاه تا روز پنجشنبه برای بازدید دانشجویان و علاقه مندان برپا است .
شایان ذکر است رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کویت به طور مستمر در برنامه های فرهنگی متنوع و گسترده در کویت مشارکت می کند که از نمونه آن باید به نمایشگاه کتاب کویت اشاره کرد .مبادلات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و کویت همواره طی سالیان گذشته روند تصاعدی داشته است و شورای ملی فرهنگ و هنر و ادب کویت نیز علاقه مندی خود را نسبت به توسعه مبادلات فرهنگی با کشورمان اعلام کرده است .

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)