Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ۱۳ هزار و ۸۳ گردشگر داخلی و خارجی از اول عید نوروز تا ششم فروردین ماه سالجاری از موزه مردم شناسی قجر بازدید کردند.

سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۸۳ گردشگر داخلی و خارجی از اول عید نوروز تا ششم فروردین ماه سالجاری از موزه مردم شناسی قجر بازدید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ یک رشد ۳۶ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: حمام قجر و موزه مردم شناسی توسط چهار راهنما و یک مترجم از ۹صبح الی ۹شب به گردشگران داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز از اول فروردین ماه در موزه مردم شناسی حمام قجر برپا شده است که غرفه در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وزیری نژاد اظهار کرد: وی با بیان اینکه موزه مردم شناسی حمام قجر با مجسمه های مرمت شده به استقبال نوروز رفته است؛ اظهارکرد: ۵۴ مجمسه و تندیس موزه مردم شناسی حمام قجر با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیون تومان مرمت و ترمیم شدند.

وی گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در خصوص جذب گردشگر از قبل اندیشیده شده است، حمام قجر یکی از شلوغ ترین آثار تاریخی جذب گردشگر در ایام نوروز می باشد، این نشان می دهد که حمام قجر در کنار مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطلنه به یکی از مهمترین مکان های گردشگری تبدیل شده است.

وزیری نژاد افزود:همچنین به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین، در سال ۹۵ موزه مردم شناسی قجر به منظور تسهیل عبور و مرور خودروها و آسایش اهالی محله حمام قجر و رفاه حال گردشگردان صاحب یک پارکینگ اختصاصی شد که خوشبختانه این امر باعث افزایش رضایت مندی اهالی عبید زاکانی و گردشگران شد و به طور میانگین روزانه بیش از ۲۵۰ خودرو از فضای این پارکینگ استفاده کردند که اکثر این خودروها متعلق به گردشگران غیر بومی بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل

(تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی