Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد ، علی‌بخش رستمی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه بین‌المللی، راه‌آهن و پایانه مسافربری مشهد مقدس، گفت: بر اساس آخرین گزارشات، مسافرانی که وارد شهر مقدس مشهد شده و از این شهر خارج شده اند و از ناوگان حمل و نقل عمومی شامل قطار، هواپیما و اتوبوس‌های بین شهری استفاده کرده‌اند، بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم از سیستم حمل و نقل عمومی استان خراسان رضوی راضی بودند افزود: با توجه به نظرسنجی که در فرودگاه بین‌المللی، راه‌آهن و پایانه اتوبوسرانی مشهد مقدس انجام شد، مردم رضایت خوب و البته نقطه نظرات مهم و موثری در این حوزه داشتند که ما از این راهنمایی‌ها برای رفع اشکالات خدمات خود استفاده می‌کنیم چراکه ما با در نظر گرفتن نظرات مردم باید به آن‌ها سرویس داده و امکان سفری ایمن را برایشان مهیا کنیم چرا که بر این باوریم که بدون همکاری اقشار مختلف جامعه و استفاده از نظرات مردمی کار ما بازدهی مناسبی نخواهد داشت.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی با اشاره به رضایت مردم از خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل عمومی استان خراسان رضوی، گفت: تمام تلاش ما به عنوان خدمتگذاران حوزه حمل و نقل در کشور این است که در سفرها، ترددی ایمن، سلامت و خوش را برای مردم مهیا کنیم.
رستمی افزود: سیاستگذاری‌های خادمان مردم در مجموعه دولت، بدون همکاری، هماهنگی و برخورداری از نظرات مردمی، قابلیت اجرا و نتیجه‌گیری به بهترین شکل ممکن را ندارد، با این حال سعی می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی مناسب بر تمامی اجزا و ارکان سیستم حمل و نقل از جمله عملکرد رانندگان، شرکت‌های تعاونی مسافربری، شرکت‌های خصوصی و دولتی خدمات ریلی و راه‌آهن، شرکت‌های هواپیمایی و ... نظارت کامل و جامع داشته باشیم.
وی گفت:بر اساس گزارشات اخذ شده، خراسان رضوی در نوروز ۹۶ به نسبت سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش مسافر در حوزه حمل و نقل عمومی را داشته و رضایتمندی وزارت راه و شهرسازی هم از عملکرد استان در این حوزه خوب بوده است. در این بازدید مدیران کل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اداره کل راه‌آهن خراسان و اداره کل فرودگاه‌های استان و جمعی از مدیران و مسؤولان مربوطه مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.
انتهای پیام//ف. ج.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی