Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:07:09 GMT

آغاز ثبت نام آیین معنوی اعتکاف در یزد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۶۸۳۸

آغاز ثبت نام آیین معنوی اعتکاف در یزد

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز در گفت و گو با ایرنا با تبریک پیشاپیش آغاز ماه رجب و ایام اعتکاف در این ماه افزود: ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در این آیین معنوی تا شانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.
حجت الاسلام حسین زارع ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده ثبت نام اعتکاف در 13 مسجد شهرستان یزد برای بانوان و مسجد ملا اسماعیل برای مردان به صورت اینترنتی و سایر مساجد به صورت حضوری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ثبت نام اینترنتی از طریق وب سایت تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir و با پرداخت وجه در آن به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.
کارشناس امور مساجد استان یزد گفت: علاقه مندان برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف می توانند برای آگاهی از فهرست مساجد و نحوه ثبت نام به وب سایت تبیان یزد مراجعه کنند.
زارع افزود: آیین معنوی اعتکاف امسال از 22 فروردین ماه به مدت سه روز در مساجد استان یزد برگزار می شود.
وی یادآور شد: آیین معنوی اعتکاف سال گذشته با حضور افزون بر 20 هزار نفر در 174 مسجد در سراسر استان یزد برگزار شد.
7532/ 6197 خبرنگار:سعیدصادقی مقدم**انشتار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد

ایسنا/خراسان جنوبی معلم خیر بیرجندی که سال‌هاست در طرح اکرام ایتام ثابت قدم است حس خوب یتیم نوازی را دلیل ماندگاری ‌اش در این مسیر عنوان کرد.

معلم خیر بیرجندی  به‌اتفاق همسرش حمایت ۱۱ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد بیرجند را بر عهده‌دارند، گفت: با این عقیده که خداوند روزی عده‌ای از افراد نیازمند را در روزی ما قرار داده است بسیار علاقه‌مند بودم در امور خیر و کمک به ایتام مشارکت کنم که در همین راستا حدود ۷ سال پیش که به‌اتفاق همسرم در مراسم شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شدیم و بعدها با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفتیم و کم کم در این سال‌ها تعداد فرزندان را افزایش دادیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌ عمومی کمیته امداد استان، وی انگیزه خود را از انجام اقدامات خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و حل مشکلات آن‌ها بیان کرد و افزود:احسان، نیکوکاری و انفاق در راه خدا از مفاهیم ارزشمندی است که در آیات و روایات بسیار مورد تأکید قرار گرفته است.

به گفته وی، بزرگ کردن فرزند بدون حضور پدر بسیار مشکل است؛ بنابراین تصمیم گرفتم در مسیر کمک به کودکان یتیم قدم برداریم و تا جایی که در توان داریم به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

او در صحبت‌هایش به برکات و معجزه‌های دعای یتیم که نصیبشان شده اشاره کرد و افزود: افزایش حقوق‌، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری که قبل از این موضوع قصد ترک کار داشتم و هزاران برکت دیگر از ثمرات دعای یتیمان بوده است.

این معلم خیر حدود ۳۵ ساله بیرجندی، تاکید کرد: هیچ وقت به دنبال مادیات در زندگی نبودم و در این مسیر احساس خوب کمک به یتیمان بود که بیش از هر چیزی من را جذب و ماندگار کرد و در بخش‌های مختلف زندگی وجودشان را احساس کردم.

این معلم نیکوکار که قصد دارد به امید خدا یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد، افزود: خوشبختانه در بین همکاران افراد بسیاری در این طرح شرکت دارند و با توصیه‌هایی که داشتیم در بین اقوام هم تعدادی جذب این کار خیر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف