Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: در اجرای طرح نوروزی کاروان راهیان نور ۳۲ هزار و ۴۷۰ نفر از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرهنگ عباس درویشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از اجرای طرح راهیان نور از 26 اسفند خبرداد و اظهار داشت: اعزام به اردوی فرهنگی و معنوی راهیان نور از 22 اسفند آغاز شده و تا 13 فروردین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیش از 32 هزار نفر از استان بوشهر به سرزمین‌های عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند افزود: در اجرای طرح نوروزی اعزام کاروان راهیان نور تاکنون بیش از 32 هزار و 470 از استان بوشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور با مشارکت سپاه امام صادق(ع) انجام شده است گفت: از 32 هزار و 470 نفر اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور 32 هزار نفر با مشارکت سپاه استان بوشهر اعزام و شش هزار و 900 نفر نیز به صورت خود جوش راهی سرزمین‌‌های 8 سال دفاع مقدس شدند.

درویشی با بیان اینکه مدت اعزام کاروان راهیان نور از استان بوشهر سه تا چهار روزه است افزود: اعزام از مناطق شهرهای جنوبی استان بوشهر 4 روزه و اعزام از دیگر نقاط استان 3 روزه بود که این کاروان‌ها در اردوگاه فاطمه‌الزهرا(س) استان بوشهر مستقر در شرق کارون اسکان یافته‌اند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور از نقاط مختلف سرزمین 8 سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند بیان کرد: کاروان راهیان نور استان بوشهر از مناطق عملیاتی والفجر 8، شلمچه، طلائیه، اروند بازدید می‌کنند و با روایت راویان و مداحان با رشادت‌های رزمندگان در این دوران آشنا می‌شوند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر به کاروان راهیان نور دریایی خارگ اشاره کرد و افزود: تاکنون 4هزار و 200 نفر به خارگ اعزام شده‌اند و در کاروان راهیان نور دریایی استان بوشهر شرکت کرده‌اند.

درویشی، با بیان اینکه کاروان راهیان نور دریایی خارگ یک روزه است گفت: این افراد به وسیله شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به خارگ اعزام شدند و از مناطق مختلف جزیره استراتژیک خارگ که در جریان جنگ تحمیلی بیش از 28 هزار و 888 بار مورد حمله قرار گرفت بازدید کردند.

انتهای پیام/

R41363/P1384/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ کاروان عتبات عالیات نوروزی از خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستگری با اشاره به آغاز اعزام‌های عتبات عالیات نورزی، گفت: تعداد ۲۰۰ زائر در قالب ۵ کاروان از استان به سفر عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی افزود: باتوجه به مصادف شدن تعطیلات سال نو با ایام ماه مبارک رمضان در سال جاری، استقبال نسبت به سنوات قبل کاهش داشته است.

دستگردی گفت: اعزام کاروان‌های عتبات عالیات نوروزی استان در ایام نوروز ادامه دارد و آخرین کاروان نیز ۶ فروردین ۱۴۰۳ اعزام می‌شود.

به گفته وی متقاضیان سفر به عتبات عالیات باید برای ثبت نام به دفاتر و شرکت‌های زیارتی استان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کاروان‌های راهیان نور در یادمان اروندکنار
  • اعزام ۵ کاروان عتبات عالیات نوروزی از خراسان جنوبی
  • اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سوره و هنر به راهیان نور + عکس
  • اعزام ۱۷ هزار نفر از اقشار مختلف لرستان به راهیان نور
  • شرکت ۱۴۲۹ دانشجو خراسان شمالی در اردوی راهیان نور
  • اعزام ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان‌نور
  • اعزام ۷۲۰۰ نفر از خراسان شمالی به راهیان نور
  • ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
  • سردار کارگر: راهیان نور تعطیل نمی‌شود