Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:09:37 GMT

آتش‌سوزی هواپیمای بوئینگ با ۱۴۱مسافر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۷۵۵۴

یک هواپیمای پرویی حامل ۱۴۱ مسافر تنها کمی پس از فرود در باند فرودگاه شهر «جائوجا» این کشور دچار آتش‌سوزی شد.
براساس گزارش‌های ارسالی، تعدادی از مسافران دچار جراحت سطحی شدند، اما توانستند به سرعت از محل خارج شوند و این حادثه تلفاتی در بر نداشت.
به نظر می‌رسد که هواپیما با یک بال شکسته روی باند تغییر جهت داده و سریعا دچار آتش‌سوزی شد و غرق در آتش و دود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش دویچه‌وله، شاهدان این حادثه می‌گویند که خلبان کنترل این هواپیما را به خاطر سرعت بالای باد از دست داد. هرچند یک گزارش موجود دیگر حکایت از این دارد که آتش‌سوزی به خاطر انفجار یکی از چرخ‌های هواپیما رخ داده است.
با این حال، کارلوس باسومبریو، وزیر کشور پرو اعلام کرد که آتش‌سوزی احتمالا زمانی آغاز شد که بال هواپیما روی باند کشیده شد.
به گفته وی، هواپیما نتوانست روی باند متوقف شود و آن‌ها برای متوقف کردنش با استفاده از بال‌ها دست به مانور زدند که ظاهرا عامل ایجاد آتش شد.
این حادثه حدود ساعت ۵ صبح به وقت محلی رخ داد. این هواپیما که یک فروند بوئینگ ۷۳۷-۳۰۰ هوایپیمایی پرو بود که از مبدا لیما، پایتخت این کشور پرواز کرده بود و در شهر جائوجا در ۲۶۰ کیلومتری غرب پایتخت فرود آمد.
این شهر، درون یک دره حاصلخیز در سلسله‌جبال آند قرار دارد که پس از بدترین سیل چند دهه اخیر این کشور، برای چند هفته ارتباط آن با دنیای خارج قطع شده بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه