Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین‌الملل کنگره مبارزه با جریانات تکفیری از راه‌اندازی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در ۳۰ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا خوشخو پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه قائم مقام مدیریت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) خراسان جنوبیاظهار داشت: در حال حاضر بنیاد در 30 استان کشور راه‌اندازی شده است که در هر استان هیئت مدیره آن شامل استاندار، نماینده ولی فقیه، امام جمعه، مدیرکل ارشاد اسلامی، مدیرکل اوقاف، مدیرکل سازمان تبلیغات، مدیرکل آموزش و پرورش و نمایندگانی از دانشگاه و سپاه است و سالانه جلساتی را در زمینه مهدویت و امور مرتبط با آن برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بین‌الملل کنگره مبارزه با جریانات تکفیری و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی در خراسان جنوبی تصریح کرد: هر استانی می‌تواند در شهرستان‌های مختلف شعبه‌ای از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) داشته باشد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا حسینی به عنوان قائم مقام مدیریت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در خراسان جنوبی منصوب شد و از زحمات یک ساله سیدکاظم علوی قدردانی و به سمت مشاور عالی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) خراسان جنوبی منصوب شد.

همچنینسید محمدحسین زینلی به عنوان معاون اداری، مالی و پشتبانی، ابراهیم تقی‌زاده به عنوان معاون پژوهشی، خسرو حسنی معاون آموزشی، محمد مطهری معاون اجرایی، مجیدکریمیان معاون فرهنگی، عباس سروری مسئول روابط عمومی، خانم نخعی معاون امور بانوان، افشین عابدینی معاون امور جوانان، محمد حسینی‌مقدم مشاور رسانه و ارتباطات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) معارفه شدند.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور