Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@19:15:57 GMT

گريم جالب ديويد بکهام در فيلم شاه آرتور

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۷۷۰۰

خبرگزاري آريا- ديويد بکهام ستاره انگليسي با انتشار عکسي در صفحه اينستاگرامش از ورود به عرصه بازيگري خبر داد.
به گزارش سرويس هنري آريا، ديويد بکهام ستاره ورزشکار انگليسي که سال گذشته از دنياي فوتبال خداحافظي کرد اينبار سعي دارد در کنار مدل تبليغاتي بودن، در عرصه هنر و بازيگري هم فعاليت داشته باشد. وي با انتشار تصويري از گريم عجيب خود در صفحه اينستاگرامش از همکاري با گاي ريچي کارش خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ديويد بکهام قرار است نقش شواليه اي را در “فيلم شاه آرتور” ايفا کند و تصوير منتشر شده هم متعلق به همان نقش است. ستاره سابق تيم ملي انگليس، منچستريونايتد و رئال‌مادريد در اين فيلم نقش «Blackleg Leader» را بر عهده خواهد داشت. گاي ريچي کارگردان انگليسي پيش از اين فيلم معروفي همچون شرلوک هولمز را کارگرداني کرده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟

دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استاندارد‌ها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت، ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال‌ها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت، اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم