Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از فرماندهان آمریکایی حاضر در عراق روز سه‌شنبه اذعان کرد که عملیات ماه جاری ائتلاف در موصل باعث کشتار غیرنظامیان شده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،یکی از فرماندهان آمریکایی حاضر در عراق روز سه‌شنبه اذعان کرد که عملیات ماه جاری ائتلاف در موصل باعث کشتار غیرنظامیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام پنتاگون گفته است که عملیات ائتلاف آمریکایی در ماه جاری در موصل احتمالا باعث مرگ غیر نظامیان شده است و تحقیقاتی در این زمینه در حال انجام است.
«استیو تاون‌سند» در کنفرانس خبری خود گفت: ارزیابی من این است که عملیات ائتلاف در ماه جاری باعث کشتار غیرنظامیان شده و دلیل بالا بودن آمار تلفات نیز استفاده داعش از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی است.
وی در ادامه افزود: غیرنظامیان به وسیله تروریست‌های داعش در یک نقطه جمع شده‌اند و مسئله‌ای که من نمی‌دانم این است که چرا دشمن این اقدام را انجام داده است.
طی روزهای گذشته منابع خبری ارتش عراق اعلام کردند که عملیات ائتلاف در مناطق غربی موصل باعث کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان شده و مقامات پنتاگون نیز این خبر را تأیید کردند.
رسانه‌های محلی گزارش داند که جنگنده‌های ائتلاف در غرب موصل یک خودروی حامل مواد منفجره متعلق به گروه تروریستی داعش را هدف قرار دادند که این حمله به کشته شدن بیش از 200 غیرنظامی در منطقه منجر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه