Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده غرب استان تهران از تشدید فعالیت گشت های پلیس راه و راهور در جاده های درون و برون شهری در ایام نوروز خبر داد. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ داود عبدالمالکی در جلسه قرارگاه نوروزي در شیفت دوم تعطیلات نوروزی با اشاره به فعالیت مضاعف کارکنان انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی سال 96 گفت:کنترل محورهای مواصلاتی،تشدید فعالیت گشت های پلیس راه و راهور و انتظامی در جاده های درون و برون شهری یکی از ماموريت های مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود اظهار داشت: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه می باشد که این وظایف در ایام نوروزی با آمادگی بیشتری توسط پلیس غرب استان تهران انجام می گیرد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: نیروی انتظامی غرب استان تهران سعی دارد با افزایش واحدهای گشتی و استقرار پایگاه های ایست و بازرسی در مبادی ورودی وخروجی شهرها در ایام نوروز، امنیت و آسایش هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آورد.
این مقام انتظامی با اشاره به مسافرت های شهروندان در ایام نوروز و کاهش حضور مردم در منازل، گفت : رسیدگی به جرائمی همچون سرقت از جمله بخشهائی است که به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
وی با اشاره به فعال شدن 34 ایستگاه پلیس در جاده های درون وبرون شهری گفت: ایجاد امنیت مضاعف با استقرار ایستگاه های پلیس یکی از تمهیدات پلیس در نوروز بوده و همچنین قرارگاه نوروزی از 25 اسفند به صورت شبانه روزی آغاز به فعالیت کرده است.
گفتنی است، این جلسه که با حضور روسای پاسگاه های پلیس راه و راهور برگزار شد ، 9 نفر از روسای کلانتری های غرب استان تهران که در کاهش سرقت نقش زیادی داشتند تشویق شدند. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده صبح جمعه در نشست تخصصی با نمایندگان و رانندگان تاکسی گفت: نقش تاکسی داران در کاهش ترافیک نقشی انکار ناپذیر می‌باشد، رانندگان تاکسی با خدمات رسانی مناسب به شهروندان بخصوص سرویس دهی در ساعات ابتدایی و انتهایی روز زمینه کاهش استفاده شهروندان را از نقلیه شخصی را فراهم می‌نمایند.

وی افزود: نگاه پلیس راهور نسبت به حمل و نقل درون شهری نگاهی مثبت و در جهت رفع مشکلات است و در کنار شهرداری با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با بهبود اوضاع انگیزه لازم برای فعالیت همه تاکسیران‌ها فراهم شود.

رئیس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه رانندگان تاکسی، نمایندگان فرهنگ و شخصیت شهرستان هستند گفت: اگر مهمانی وارد شهر شود، نحوه برخورد رانندگان می‌تواند غنا و جایگاه فرهنگ والای این شهر را به مهمانان معرفی نماید.

سرهنگ همتی زاده افزود: بخشی از خدماتی که به مردم داده می‌شود توسط رانندگان تاکسی است لذا انتظار می‌رود نظم و انضباط را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

لزوم برخورد قاطع با مسافربرهای شخصی

این مقام انتظامی، فعال شدن گشت تاکسیرانی، ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و تجهیز آنها، جمع آوری تابلوهای اضافه در سطح شهر و جانمایی جدید برای نصب ایستگاه‌های تاکسی، توجه به وضعیت ظاهری رانندگان و خودروی آنها، برخورد قاطع با مسافربرهای شخصی از طریق مراجع قضائی، برخورد قاطع با تاکسی داران متخلف و حادثه ساز، ضرورت نصب کلیه آرم و علائم و کد شناسایی توسط تاکسی داران و نظارت مستمر بر فعالیت رانندگان و الزام بر بروز رسانی مدارک هویتی آنها را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی سنندج دانست و بر اهمیت و جدی گرفتن هر یک از این موضوعات تاکید کرد.

سرهنگ همتی زاده خاطرنشان کرد: باید در کنار برخورد قاطع با رانندگان بی انضباط و متخلف، هر سال از رانندگان قانونمند و منضبط هم در هفته فراجا تقدیر شود تا با ایجاد دلگرمی و انگیزه در بین تاکسی داران میزان تخلفات را کاهش دهیم.

رئیس پلیس راهور کردستان، نداشتن معاینه فنی، تغییر وضعیت، فرسودگی مخازن گاز تاکسی و نامناسب بودن وضعیت فنی تاکسی‌های حمل مسافر درون شهری را از دیگر موارد برخورد پلیس با تاکسی داران متخلف عنوان کرد.

در انتهای این نشست تعدادی از رانندگان تاکسی به‌عنوان نمایندگان خطوط درون شهری به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و برخی مشکلات تاکسی داران پرداختند.

کد خبر 6082284

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت