Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت که تیم ملی به جام جهانی راه می‌یابد اما این کفایت نمی‌کند و باید به فکر ارائه بازی‌های خوب در جام جهانی باشیم.

بیژن ذوالفقارنسب درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و چین که به پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان کشورمان انجامید، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: این بازی برای ما بسیار حساس شده بود، چون خیلی‌ها فکر می‌کردند پیروزی در این مسابقه، صعود ما را به جام جهانی قطعی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند اکنون راه صعود خیلی برای ما هموار شده، اما حساسیت کاذب هم برای ما ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکهبازی به گونه‌ای بود که شایستگی کسب سه امتیاز را داشتیم و به این مهم هم رسیدیم، اظهار داشت: ایران خیلی خوب بازی کرد. تیم ملی در هر بازی به مقتضای شرایط حریف به زمین می‌رود و در همه خطوط، نظمی خاص داشت. هرچند می‌توان گفت در فاز تهاجمی با نوعی دستپاچگی و شاید بی‌برنامگی روبه‌رو هستیم، اما در ساختار دفاعی و خط میانی تیم ما خیلی دونده بود و بازیکنان به خوبی یکدیگر را حمایت می‌کردند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم ما خیلی محتاط بازی می‌کند، تصریح کرد: ایران فوتبال منضبط دفاعی بازی می‌کند که به هر صورت در نتایج صفر - صفر و حتی یک - صفر هم مربی ریسک نمی‌کند و به بازیکنان آزادی عمل نمی‌دهد. تیم ما در نتیجه‌گرایی خیلی خوب کار می‌کند و این را کارشناسان هم تأیید می‌کنند، اما فوتبال جلوه‌های دیگری هم دارد که شاید زمان نیاز باشد یا بازیکنان به توانمندی‌های بالاتری برسند تا بتوانند حریفان خود را با اقتدار در کنترل خود بگیرند. مقداری بی‌احتیاطی در خط میانی یا خط دفاعی ما، فضا را برای تیم حریف در یک سوم دفاعی تیم ما مهیا می‌کند تا دروازه ما آسیب‌پذیر باشد. همین سبب شده که فوتبال ما اصطلاحاً تماشاگرپسند نباشد و فوتبال زیبا و مدرنی ارائه نمی‌دهد اما در انتها سه امتیاز در اختیار ماست.

ذوالفقارنسب در مورد شانس صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 با بیان اینکه تیم ملی به احتمال بیش از بالای 90 درصد عازم روسیه می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ملی به جام جهانی راه می‌یابد اما این کفایت نمی‌کند. ما باید به فکر ارائه بازی‌های خوب در جام جهانی بوده و نگاهی هم برای صعود به مرحله بعد داشته باشیم. باید ظرفیت و کیفیت فنی را پیدا کنیم تا تیم عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشد. در جام جهانی 2014 برزیل شاید 70 درصد اهداف کی‌روش، بالا بردن قابلیت‌های بدنی و میزان دوندگی تیم بود که در این زمینه به نتایج خوبی هم رسیدیم، اما در جام جهانی بعدی باید فاکتورهای دیگری هم اضافه شود و آن هم کیفیت فنی تیم است.

مربی پیشین فوتبال ایران درباره صحبت‌های کی‌روش در انتهای مسابقه و اینکه گفته بود همه می‌دانند فوتبال ایران دست چه کسانی است، گفت: یکی از نقاط ضعف کی‌روش، همین مسائل است. او از لحاظ فنی، همبستگی و انضباط تیمی، بسیار توانمند است و خوب عمل می‌کند. کی‌روش در مسائل اجتماعی ورزش و اخلاقی، یک مقدار از اِشل‌های بین‌المللی جدا شده است. روز گذشته (سه‌شنبه) یکی از مربیان طراز اول فوتبال جهان مقابل ایران شکست خورد و صادقانه پذیرفت که ایران بهتر بازی کرد و برای توجیه شکست به مسائل حاشیه‌ای نپرداخت. کی‌روش ویژگی‌هایی دارد که ناشی از عدم مدیریت بر اوست. در 6 سال گذشته، کی‌روش به خوبی و در چارچوب ظرفیت‌های ورزشی ما کنترل نشده که به خود اجازه می‌دهد هر صحبتی را مطرح کند. این جنبه کار کی‌روش را در هیچ ساختار ورزشی ندیدم و نشنیدم که این روال وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم

استفانو پیولی در مورد شایعات اخراجش نظری نداد و گفت اخبار رسانه ها را نمی خواند.

طرفداری | پس از تساوی بدون گل میلان با یوونتوس در سری آ، استفانو پیولی در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله آینده خود صحبت کرد. استفانو پیولی در مورد عملکرد عالی مارکو اسپورتیلو در غیاب مایک منیان که پیش از بازی مصدوم شد، گفت:

لحظات حساس و شکننده ای را سپری می کنیم، در نتیجه واکنش نشان دادن با این روحیه فداکارانه و پر از اشتیاق مقابل تیمی که می خواست اختلاف را با ما کم کند و کیفیت لازم برای ایجاد دردسر برای ما را داشت، دلگرم کننده و اطمینان بخش است. مشخصاً روی توپ های آخر می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما برای کسب این نتیجه، فداکاری کردیم و از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. جو عجیبی نیز در این بازی وجود داشت، هواداران ما برای حمایت از ما حضور نداشتند اما تا پایان جنگیدیم و واکنش خوبی داشتیم.

باید روی اشتیاق و انگیزه خود کار کنیم تا بتوانیم تا آخرین بازی عملکردی عالی داشته باشیم، باید نماینده این پیراهن باشیم، ما در تمام دنیا هوادارانی داریم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم، این را به خودمان، باشگاه و همه هواداران مدیونیم. فکر می کنم در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم، سپس یوونتوس مهاجمان زیادی به میدان فرستاد و ما مجبور به عقب نشینی شدیم اما با اراده ای فوق العاده دفاع کردیم چون می دانستیم شکست نخوردن در این دیدار، نتیجه مثبتی برای ما خواهد بود. با علم به ضد حمله های یوونتوس و غایبین خط دفاعی مان، عقب نشستیم. از عملکرد تیم راضی هستم، واکنشی که می خواستم را دیدم و حال تلاش خواهیم کرد تا از رده دوم حفاظت کنیم و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.

شایعات در مورد اخراجت در تابستان و عقد قرارداد با لوپتگی به عنوان جانشین؟

مدت زیادی است که روزنامه نخوانده ام. دوستانم هنوز برای من پیام هایی می فرستند، حتی وقتی می گویم این کار را نکنند. امروز تمرکز برای ما مهم بود و باید به تیم احساس آرامش را منتقل کنیم تا به انتهای فصل برسیم.

بزرگ ترین حسرت و افتخار فصل؟

مشخصاً ما اشتباهاتی داشتیم و فصل ما می توانست بهتر باشد اما اگر در رده دوم قرار داریم و فاصله ما با اینتر زیاد است، یعنی آن ها کاری عالی انجام داده اند و تیم های دیگر بدتر بوده اند. لحظات سختی داشته ایم اما این تیم پتانسیل انجام کارهایی عالی و قهرمان بودن را دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است