Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@16:42:35 GMT

خدمات شرکت واحد تهران در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۸۵۴۳

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روزیکشنبه سیزدهم فروردین ماه مقارن با روز طبیعت ازمیادین اصلی شهر، شهروندان تهرانی به 25 بوستان منتقل می کند.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا ازشرکت واحد اتوبرسرانی تهران ، اتوبوس های این شرکت از ساعت 7 صبح از میادین اصلی شهر کار انتقال شهروندان را به 25 بوستان آغازمی کنند وساعت 17 نیز آماده بازگشت به مبادی اولیه می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در روزشنبه 12 فروردین ماه سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز اقدام به جابجایی شهرندان در سطح پایتخت می کند.

همچنین اتوبوس های شرکت واحد در روز طبیعت ، درمسیروی‍ژه تندرو حد فاصل ( میدان ولیعصر (عج)- پایانه شهید افشار) شهروندان تهرانی را از ساعت 5،30 بامداد به سمت بوستان ملت جابجا می کند.

شرکت واحد اتوبوسرانی در سیزدهم فروردین ماه خطوط سامانه های اتوبوس های تندرو را تقویت و نسبت به جابجایی شهروندان اقدام خواهد کرد.

بوستان هایی که شرکت واحد دروز سیزدهم فروردین اقدام ارائه خدمات می کنند به شرح زیراست :
پلیس، نهج البلاغه، ولایت ، لویزان، شهیدرجایی، قائم، نصر، ارم ، جمشیدیه، نیاوران، ملت ، ساعی، پردیسان، سرخه حصار، چیتگر،قیطریه، بعثت ، پامچال، پارک شهر، فدک ، معلم ، بسیج ، طالقانی ، المهدی و مکان های زیارتی بهشت زهرا(س) .


منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های آینده منطقه چهار شهرداری قم، تکمیل فاز سوم بوستان خضر است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از اقدامات مستمر در منطقه چهار شهرداری قم توسعه و بهسازی فضای سبز است.

وی افزود: فاز دوم بوستان خضر در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید و انجام مقدمات احداث فاز ۳ آغاز شده است. همچنین برای بوستان کوثر آب‌نما و روشنایی در حال تکمیل است و فاز سوم آن در دستور کار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بوستان زائر تکمیل آلاچیق‌ها و نمازخانه و سرویس بهداشتی در دستور کار است.

اقبالیان در خصوص میانگین هزینه‌های خدمات شهری منطقه ۴ به صورت ماهانه گفت: بخشی از هزینه در این زمینه مربوط به نیروی انسانی است و بخش دیگری هزینه‌های تهیه اقلام و ماشین‌آلات خدمات شهری است که در نهایت به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: دوسوم بودجه جاری این منطقه به هزینه‌های رفت و روب و خدمات شهری مربوط است.

کد خبر 746957

دیگر خبرها

  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند