Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@13:55:27 GMT

رضا مالدینی درخواست کارگردان مشهور را رد کرد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۸۷۰۳

رضا مالدینی درخواست کارگردان مشهور را رد کرد

رضا شاهرودی (متولد اول فروردین ۱۳۵۱ - تهران) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در میان هواداران به دلیل شباهت چهره و پست بازی یکسان با پائولو مالدینی به رضا مالدینی مشهور است.

گفت و گوی نوروزی متفاوتی را با پیشکسوت محبوب پرسپولیسی ها انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

صدرنشینی پرسپولیس شیرین ترین اتفاق سال 95 است

درگذشت عروسک گردان کلاه قرمزی اتفاق تلخی بود

40 سال است لحظه تحویل سال برای بوسیدن دست پدرم حسرت می خورم

نمی توانم از پسته و بادام هندی بگذرم

سردار آزمون بهترین بازیکن سال 95 فوتبال ایران است

امیدوارم مردم در سال 96 زجر نکشند

پیشنهاد بازی در فیلم پوران درخشنده را رد کردم

فیلم های هندی در برابر فیلم های ایرانی هیچ کیفیتی ندارد

*سال 95 را چگونه دیدید؟

خوشبختانه سال خوبی بود که با بردها و بازی های زیبای پرسپولیس همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل از لحاظ فوتبالی و شخصی سال خوبی را پشت سر گذاشتم. صدرنشینی تیم محبوبم در لیگ برتر و نتیجه گیری این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، شیرین ترین خاطره من در این سال محسوب می شود.

*تلخ ترین خاطره شما از سال 95 چیست؟

بدون شک شهادت آتش نشانان فداکار در فاجعه ساختمان پلاسکو جزء خاطرات تلخ تمام مردم ایران در سال 95 است. درخواست می کنم هم وطنانم با درس گرفتن از این فاجعه با بی احتیاطی این قشر زحمتکش را به دردسر نیندازند. همچنین درگذشت بزرگانی چون منصور پورحیدری، داوود رشیدی، حسن جوهرچی، دنیا فنی زاده، کاظم افرندنیا هم از دیگر خاطرات تاسف بار ما از این سال محسوب می شود.

*در زمان تحویل سال خلاء چه کسی را حس می کنید؟

دوست داشتم پدرم در زمان تحویل سال 96 کنارم بود. پنج ساله بودم که پدر جان خود را از دست داد و به همین دلیل همیشه در لحظه شروع سال جدید آرزو می کنم ای کاش وی زنده بود و می توانستم دستش را ببوسم.

*نسبت به سفره هفت سین چه حسی دارید؟

خانواده من هم مانند تمام خانواده های ایرانی به چینش سفره هفت سین و اجرای این رسم کهن علاقه خاصی دارند. تمام سین های سفره هفت سین خوش یمن است و قرآن هم جلوه خاصی به این سفره می بخشد.

*به کدام یک از اجزای آجیل عید علاقه بیشتری دارید؟

پسته و بادام هندی را خیلی دوست دارم.

*بهترین عیدی زندگی شما چیست؟

2 دخترم بهترین عیدی زندگی من هستند چراکه آن ها عشق و نفس من به شمار می روند. دوران عیدی گرفتن من به پایان رسیده اما به مادر و اطرافیانم عیدی می دهم.

*چه برنامه ای برای سفر رفتن در نوروز 96 دارید؟

معمولا در ایام نوروز به شمال ایران سفر می کنم. امسال هم قصد دارم در تهران نمانم و تمام روزهای تعطیلات را به شمال بروم.

*نسبت به خرید لباس عید چه حسی دارید؟

برخلاف دوران کودکی شوق چندانی نسبت به خرید لباس در آستانه عید ندارم و از لباس هایی که در طول سال خریده ام، برای نوروز استفاده می کنم. من بچه محله امامزاده حسن (ع) هستم و یادم می آید با پدرم برای خرید به مغازه های محلمان می رفتیم. زمانی هم که لباس و کفش جدید می پوشیدیم به کوچه می رفتیم و پز می دادیم.

*عملکرد ورزش ایران در سال 95 چگونه بود؟

نتایج و مدال های ارزشمندی از سوی ورزشکاران ایرانی در سال 95 ثبت شد که از مهم ترین آن ها می توانم به کسب مدال طلا از سوی حسن یزدانی، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در ریو 2016، کسب نخستین مدال تاریخ ورزش بانوان ایران در رقابت های المپیک از سوی کیمیا علیزاده و شاهکار زهرا نعمتی و ساره جوانمردی ورزشکاران معلول کشورمان اشاره کنم.

*طبق تقویم چینی، 96 سال خروس محسوب می شود. ارزیابی شما از این سال چیست؟

96 سال خروس است و آرزو می کنم تمام مردم کشورم در این سال، موفق، کامیاب و سلامت باشند و گرفتاری آن ها کمتر شود. از طرفی امسال انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم و امیدوارم مردم حضور پررنگی در این انتخابات داشته باشند. بسیاری از مردم، از لحاظ مالی مشکل دارند و باید تدبیری برای رفع مشکلات به کار گرفته شود. امیدوارم 96 سالی نباشد که بیشتر مردم زجر بکشند و یک قشر خاص لذت ببرند.

*پیام نوروزی رضا مالدینی چیست؟

تمام مردم ایران و هواداران را دوست دارم چرا که اگر آن ها نبودندرضا مالدینی نمی شدم. به عشق مردم نفس می کشم و برای آن ها آرزوی بهترین ها را دارم.

*یکی از مهم ترین حواشی فوتبال ایران در سال 95 به اختلاف کی روش و برانکو باز می گشت. در این مورد چه نظری دارید؟

تیم ملی برای صعود به جام جهانی، مسیر خوبی را دنبال می کند و نباید به این حواشی دامن زده شود. تعامل کی روش و برانکو به سود تیم ملی و پرسپولیس است و از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست می کنم پادرمیانی کرده و این 2 مربی را آشتی دهد.

*بهترین بازیکن فوتبال ایران در سال 95 کیست؟

سردار آزمون برای تیم روستوف در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق العاده ای داشت و مقابل تیم های بزرگی چون آژاکس، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ موفق به گلزنی شد. وی در تیم ملی هم بازی های خوبی انجام داد و به همین دلایل از نظر من در سال 95، بهترین بازیکن فوتبال ایران است.

*به ترانه و صدای کدام یک از خوانندگان ایرانی علاقه دارید؟

محمد علیزاده، محسن چاوشی، بهنام صفوی و فریدون آسرایی خوانندگان مورد علاقه من هستند.

*سبک بازی کدام یک از بازیگران کشورمان توجه شما را جلب می کند؟

شهاب حسینی بازیگر مورد علاقه ام محسوب می شود و از تماشای نقش آفرینی های وی لذت می برم.

*درصورتی که برای بازی گری پیشنهاد داشته باشید، قبول می کنید؟

زمانی که فوتبال بازی می کردم، چند پیشنهاد بازیگری داشتم و حتی برای ایفای نقش در فیلمی از پوران درخشنده، چند بار با وی صحبت کردم اما به دلیل مشغله کاری نتوانستم در آن فیلم بازی کنم.

*نظر شما درمورد اهدای جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان به فیلم فروشنده چیست؟

باید این افتخار بزرگ را به ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، اصغر فرهادی و تمام عوامل فیلم فروشنده تبریک بگویم. علیدوستی سبک زبان زدی در بازیگری دارد. خوشبختانه در سال های اخیر روند خوبی در سینمای ایران شکل گرفته و مردم رغبت بیشتری برای به سینما رفتن دارند.

*به نظر شما سینمای ایران توان رقابت با بالیوود و هالیوود را دارد؟

سینمای ایران پیشرفت خوبی داشته و در دهه 90 کارهای ماندگاری را از این سینما دیدیم. به فیلم های هندی هیچ علاقه ای ندارم چراکه سینماگران این کشور، بیشتر رویا پردازی می کنند اما کیفیت فیلم های هالیوودی را نمی توان انکار کرد.

*به کدام شخصیت تاریخی علاقه بیشتری دارید؟

امیرکبیر در امر سازندگی و پیشرفت، به کشور ما خدمت زیادی کرده و به همین دلیل شخصیت تاریخی مورد علاقه من است. همچنین کتاب هایی که به تاریخ ایران مربوط می شود را مطالعه می کنم.

*سیاستمدار مورد علاقه شما کیست؟

حسن روحانی رئیس جمهور محبوب کشورمان، مهاتما گاندی هندی، فیدل کاسترو کوبایی و نلسون ماندلا رهبر مبارزه با آپارتاید خدمات زیادی به کشور خود داشته اند و آن ها را دوست دارم.

*رابطه شما با فضای مجازی چگونه است؟

تنها در اینستاگرام فعال هستم و صفحه شخصی ام را مدیریت می کنم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پخت 3600 اردک کبابی در رستوران مشهور پکنی (فیلم) حملات بی‌امان اردک شجاع به یک شاهین در آب (فیلم) طرز پخت اردک در تنور به روش آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیتا فرّهی؛ مهشید به هامون پیوست...
  • فرآیند پخت دو غذای محبوب و عجیب ژاپنی با کلاغ و مار توسط آشپز معروف (فیلم)
  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • کباب کردن ماهی قزل آلا توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • فرایند پخت 135 کیلوگرم پلو ازبکی با گوشت توسط آشپز مشهور ازبکستانی (فیلم)
  • فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم)
  • کباب دل و جگر گاو روی زغال به روش آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • طرز تهیه بره 20 کیلوگرمی توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • نحوه پخت و سرو کوسه ماهی توسط یک آشپز مشهور (فیلم)