Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مقامات اتحادیه اروپا، ادغام بورس اوراق بهادار لندن به ارزش 21 میلیارد پوند با بورس «دویچه آلمان» را متوقف کردند به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،مقامات اتحادیه اروپا، ادغام بورس اوراق بهادار لندن به ارزش 21 میلیارد پوند با بورس «دویچه آلمان» را لغو کردند.
این اقدام از سوی مقامات اتحادیه اروپا در حالی صورت می‌گیرد که انگلیس روز چهارشنبه به طور رسمی روند خروج از اتحادیه اروپا را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقامات اتحادیه اروپا در حالی این تصمیم را عملی کردند که حدود 13 ماه از روند اجرایی کردن این توافق می‌گذرد و دویچه آلمان حتی پس از برگزاری همه‌پرسی درباره برگزیت و تصویب آن، متعهد شده بود که به توافق خود با بورس اوراق بهادار لندن پایبند می‌ماند.
این سومین مرتبه است که ادغام بورس اوراق بهادار لندن با دویچه آلمان با شکست مواجه می‌شود و پیش از این نیز ر سال 2000 و 2005 نیز این طرح با شکست مواجه شده بود.
کمیسیون اتحادیه اروپا نیز درباره دلیل این اقدام اعلام کرده که ادغام بورس اوراق بهادار لندن با دویچه آلمان باعث به وجود آمدن نوعی انحصار برای برخی از نهادهای اقتصادی خواهد شد.
پیش از این و در ماه گذشته نیز بورس اوراق بهادار لندن درباره تصویب این طرح در اتحادیه اروپا ابراز نگرانی کرده و اعلام کرده بود که به خاطر وجود نگرانی‌هایی درباره محدود شدن رقابت، این طرح مورد تأیید اتحادیه اروپا قرار نخواهد گرفت.


انتهای پیام/







منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است

یکی از منابع دیپلماتیک اعلام کرد، مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است.

به گزارش ایسنا، پس از ماه‌ها رایزنی، اتحادیه اروپا اوایل سال جاری میلادی برای تصویب کمک‌های «غیر کشنده» از «موسسه صلح اروپایی» خود که یک صندوق ویژه‌ برای تقویت ظرفیت دفاعی شرکای اتحادیه اروپاست، اقدام کرد.

به نقل از پایگاه خبری azatutyun، پیش‌نویس این طرح مربوط به اواسط آوریل سال جاری میلادی درخواست مبلغ ۱۱ میلیون دلار را برای ارائه به ارتش ارمنستان در دو سال و نیم آتی دارد. این مبلغ قرار بود با هدف برپایی یک بیمارستان صحرایی و دیگر تاسیسات لجستیکی برای یکی از واحدهای نظامی در نظر گرفته شود. اختصاص این مبلغ نیازمند تایید و حمایت تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

یکی از منابع اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گفت، مجارستان هفته‌هاست که این تصمیم را وتو کرده و خواستار تخصیص کمک‌های مشابه به جمهوری آذربایجان شده است. سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا به امید غلبه بر این بن بست، در حال بررسی خواسته‌های بوداپست هستند.

اوایل آوریل سال جاری میلادی، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان به قدرت‌های غربی بابت مسلح کردن ایروان هشدار داده بود.

علی‌اف مدت‌هاست که با ویکتور اوربان،‌ نخست وزیر مجارستان روابط گرمی دارد.

مجارستان برخلاف دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا از باکو در قضیه درگیری قره باغ دفاع کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...