Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان اظهار داشت: فلسفه وجودی نظام اسلامی و جمهوری اسلامی خدمت به مردم است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و نامگذاری سال به عنوان «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: فلسفه وجودی نظام اسلامی و جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و اگر چنانچه نظام اسلامی از خدمت به مردم عاجز باشد بالاترین خسارت را برای اسلام و انقلاب اسلامی موجب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمیان ادامه داد: اگر جملات امام را ملاحظه کنیم می‌بینیم که ایشان تأکید دارند که ما خدمتگزار مردم هستیم و خدمتگزاری به مردم یک بُعدش معیشتی و بُعد دیگر آن معنوی و فرهنگی است و از این رو هر دو جهت باید لحاظ شود.

رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مسأله معیشت و اقتصاد مردم از جهاتی دارای اهمیت خاصی است و تبعاً وظیفه اول و مهم نظام این است که نیازهای اولیه مردم را برآورده کند، افزود: در این زمینه باید به اقشار مستضعف جامعه که بار انقلاب همواره به دوش آنها بوده و پیروزی انقلاب مرهون تلاش‌های این قشر بوده است، توجه ویژه‌ای داشت.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی اقشار مستضعف در دوران دفاع مقدس و حضور مردم و قشر مستضعف در عرصه‌های مختلف دفاع نظام اسلامی از جمله 22 بهمن، تصریح کرد: همین‌ قشر عمدتاً تحت فشار اقتصادی قرار دارند اما مرفهین بی‌درد و کسانی که سر سفره امنیت حاصل از خون شهدا نشسته‌اند و ثروت‌های میلیاردی و اندوخته‌های نامشروع را با سوءاستفاده از همین ظرفیت‌ها و وام‌های کذایی به دست آورده‌اند، موجب فاصله طبقاتی شده و خون مردم مستضعف را می‌مکند.

رحیمیان ادامه داد: وقتی ما شاهد باشیم که ثروتمندان هر روز ثروتشان بیشتر و اقشاری که حق حیات به گردن ما دارند و ولی‌نعمت ما هستند و حدوث و بقای نظام همواره به دوش آنها بوده در تنگنا و سختی معیشت باشند، جفای بزرگی است.

رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: دولتی به معنای واقعی دولت اسلامی است که بهترین خدمات را به این قشر ارائه دهد.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این کارمند متخلف به جرم اختلاس به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی افزود: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، ادامه داد: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 747453

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است