Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طرح ها فردا به بهره برداری می رسد به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان اسحاق شعبانی مدیرکل شیلات استان امروز گفت : یک طرح پرورش ماهی در قفس با ظرفیت تولید هزار و 160 تن ماهی در سال و سرمایه گذاری 12 میلیارد تومان و اشتغالزایی 60 نفر در گیلان با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا شعبان نژاد رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان هم امروز اعلام کرد : طرح تجهیز و یکپارچه سازی 10 هزار هکتار از شالیزارهای گیلان با 70 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری و همچنین کشتارگاه صنعتی طیور صومعه سرا با سردخانه 10 هزار تنی و ظرفیت کشتار 6 هزار قطعه در ساعت فردا با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.محمد رضا شیخ الاسلامی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گیلان هم اعلام کرد : طرح روستای بدون بیکار دهنه سر شیجان با 3 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی 187 نفر فردا با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.رسول آمویی مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان هم امروز گفت : 376 طرح آی.تی.سی در قالب یک طرح مخابراتی و با 113 میلیارد تومان سرمایه گذاری فردا با حضور رییس جمهور در گیلان افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • حضور رییس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • خوش آمدگویی محمد شهباز شریف به رییس جمهور به زبان فارسی
  • کاشت نهال دوستی در پاکستان توسط رییس جمهور