Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان لرستان گفت: ۲۴۲۱ ماموریت در ایام نوروز توسط فوریت های پزشکی استان لرستان انجام شد.

حسینعلی رفایی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد اظهار داشت: اوژانس استان لرستان از 26 اسفند ماه تا هشتم فروردین دو هزار و 421 ماموریت انجام داده است.

وی تعداد ماموریت های شهری را یک هزار و 452 مورد برشمرد و افزود: اورژانس استان لرستان در این ایام 969 مورد حادثه جاده ای را امداد رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان لرستان عنوام کرد: در این مدت 500 تصادف در محورهای استان رخ داده که از این تعداد 244 تصادف در محورهای شهری و 256 مورد تصادف جاده ای بوده است.

وی با اشاره به اینکه با دو هزار و 136 ویزیت رایگان از طریق 9 پایگاه سلامت ارائه شد بیان کرد: در ای مدت اورژانس هوایی استان 14 بار به پرواز درآمده است.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در ایام تعطیلات عید سعید فطر تکنسین‌های این مجموعه دو هزارو  ۷۵۸ ماموریت انجام دادند.

دکتر علی یزدانی افزود: ماموریت ویژه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام تعطیلات عید سعید فطر از عصر روز سه‌شنبه ۲۱ تا صبح روز شنبه ۲۵ فروردین در همه مناطق شهری و جاده‌ای حوزه تحت پوشش به‌ویژه شهر مشهد و محدوده حرم مطهر رضوی و همچنین کمپ‌ها و محل‌های اسکان زائر و مناطق تفریحی و ییلاقی اجرا شد.

وی افزود: در این ۴ روز تعداد ۹ هزارو  ۷۶۷ تماس با اورژانس ۱۱۵ مشهد برقرار شد که از این  تعداد دو هزارو  ۷۵۸  مورد آن منجر به انجام ماموریت تکنسین‌های این مجموعه شد که ۶۲۲ ماموریت آن در حوزه تصادفات شهری و جاده‌ای بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این ماموریت‌ها بخشی از مصدومان درمان سرپایی در محل شدند و بخشی دیگر نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، برای سیر تکمیل مراحل درمان خود به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۶نفر دستگیر شدند
  • انجام بیش از ۴۳ هزار ماموریت اورژانس در سال ۱۴۰۲
  • اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر