Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پایگاه امداد هوایی کهگیلویه و بویراحمد در اواخر سال 1395 راه اندازی شد.
این چهارمین عملیات امداد هوایی در این استان در تعطیلات نوروز سال جاری است.
انتقال یک مصدوم تیر خورده در منطقه امامزاده بی بی حکیمه (س) و 2 مادر باردار دیگر در شهرستان چرام و دیشموک نیز پیش از این در ایام نوروز انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روستای بابا حاجی در فاصله 140 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
جلال پوران فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که این حادثه ساعت 14 به مرکز فوریت های پزشکی گزارش شد.
وی تصریح کرد که تکنسین های فوریت های پزشکی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و پس از آتل بندی چهار اندام، بی حرکت سازی کامل ستون مهره ها، اکسیژن تراپی و کنترل خونریزی و پانسمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.
وی بیان کرد که به دلیل سخت گذر بودن و فاصله طولانی با بیمارستان شهید بهشتی امکان امداد رسانی به صورت زمینی وجود نداشت.
پورانفر افزود که 39 پایگاه امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از 60 دستگاه آمبولانس در تعطیلات نوروز امسال مشغول امداد رسانی است.
270 نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند تا 16 فروردین 96 در این استان خدمات‌رسانی می‌کنند.
استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران واقع است.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین