Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در اين مطلب به مرور نتيجه‌ي بررسي رسمي عمرباتري گلکسي اس 8 و اس 8 پلاس در مقايسه با عمر باتري گلکسي اس 7 و گلکسي اس 7 اج خواهيم پرداخت.

گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس سرانجام پس از ماه‌ها شايعه و خبر، دقايقي پيش رسما معرفي شدند. سامسونگ قابليت‌هاي جذاب زيادي را براي اين دو محصول در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رسما تاييد شده که ظرفيت باتري گکسي اس 8 معمولي با نمايشگر 5.8 اينچي و گلکسي اس 8 پلاس با نمايشگر 6.2 اينچي به ترتيب 3000 ميلي‌آمپرساعت و 3500 ميلي‌آمپرساعت است. بايد اشاره کنيم که اين اطلاعات با جزئياتي که در شايعات و گزارش‌هايي که قبلا منتشر شده بود نيز همخواني دارد.وال‌استريت‌ژورنال مدتي قبل گزارش داده که سامسونگ در طي گفتگوهاي خود با Murata تصميم گرفته تا اين کمپاني را به عنوان سومين تامين‌کننده‌ي باتري‌هاي گلکسي اس 8 انتخاب کند. پک‌ باتري‌هاي فاش شده از اين محصول با متن «سامسونگ ژاپن» نشانه‌گذاري شده بودند و بنابراين ممکن است طرح اصلي باتري‌ها توسط موراتا ايجاد شده باشد. بد نيست اشاره کنيم که اين کمپاني قبلا به عنوان يکي از شرکت‌هاي زيرشاخه‌ي سوني در حوزه‌ي باتري فعاليت داشته که حالا توسط موراتا خريداري شده است. سامسونگ تکنولوژي‌هاي مختلفي را در توليد باتري‌ها مورد آزمايش قرار داده اما به دليل مشکلاتي که براي گلکسي نوت 7 رخ داد، ترجيح داده که فعلا از هيچ‌يک از تکنولوژي‌هاي ياد شده بهره نبرد.با توجه به اينکه گوشي‌هاي پرچمدار جديد سامسونگ از نمايشگر امولد با رزولوشن 2960 در 1440 پيکسل بهره مي‌إرند و پردازنده‌ي 10 نانومتري اين گوشي‌ها نيز از نوع اکسينوس يا اسنپدراگون است، به‌نظر مي‌رسد عمر باتري آن‌ها نسبت به نسل قبلي‌شان يعني گلکسي اس 7 و گلکسي اس 7 اج بهبود يافته است. البته اين بهبود در برخي از بخش‌ها از جمله پخش موسيقي بيشتر احساس مي‌شود. اما در پخش ويديو و وب‌گردي، آمار و ارقام گلگسي اس 8 و اس 8 پلاس در مقايسه با نسل قبلي اين دو محصول چندان تغييري نکرده است. علاوه بر اين زمان مکالمه‌ي پرچمداران جديد سامسونگ در مقايسه با پرچمداران سال گذشته‌ي اين کمپاني کاهش يافته است. در زير مي‌توانيد آمار و ارقام عمر باتري گلکسي اس 8 و اس 8 پلاس را در مقايسه با نسل قبلي اين دو محصول مشاهده کنيد.نظر شما در اين مورد چيست؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)