Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-06@16:43:27 GMT

بحران سوریه راه حل نظامی ندارد/تأکید بر راه حل دو کشور

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۱۸۳۷

بحران سوریه راه حل نظامی ندارد/تأکید بر راه حل دو کشور

به نقل از الجزیره، بیانیه پایانی این اجلاس که توسط «احمد ابوالغیط» دبیر کل این اتحادیه قرائت شد بر حل و فصل مسأله فلسطین بر اساس راه حل دو کشور تأکید و مورد حمایت قرار گرفت.

احمد ابوالغیط با قرائت بیانیه پایانی همچنین گفت: از کشورهای جهان می خواهیم که سفارت خود را به قدس منتقل نکنند.

در این بیانیه بر راهکار سیاسی بحران سوریه تأکید و اعلام شده است که بحران سوریه راه حل نظامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه بر حمایت از قانون اساسی یمن و ائتلاف عربی نیز تأکید شده است و آغاز مذاکرات یمن را بر اساس طرح شورای همکاری خلیج فارس، نتایج گفتگوهای ملی و قطعنامه های بین المللی خواستار شده است.

همچنین در این بیانیه در اظهاراتی مداخله جویانه از حاکمیت امارات بر جزایر سه گانه ایرانی تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی حمایت شده است.

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صنعا پایتخت یمن امروز شاهد برپایی بزرگترین تظاهرات دانشجویی جوانان یمن در حمایت از ملت فلسطین با عنوان «نسل وعده آخرت» بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای سکوت و ناتوانی مستمر در قبال جنایات صهیونیست‌ها ضد ملت غزه را به شدت محکوم کرده و دولت آمریکا را مسئول استمرار این جنایت‌ها توصیف کردند.

جوانان یمنی در این راهپیمایی همچنین مواضع شرافتمندانه دانشجویان و عناصر آکادمیک در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مخالفت با نسل کشی غزه را ستوده و سرکوب و بازداشت دانشجویان در دانشگاه‌های غربی را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی بازداشتی‌ها شدند.

در بیانیه دانشجویان یمنی همچنین از تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها به عنوان کمترین اقدام در حمایت از ملت و برادران فلسطین حمایت و بر ادامه این روند تاکید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیشب با صدور بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازیستی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد