Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا در جایگاه بیست‌وهشتمجهان قرار می‌گیرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در حالی که تا اعلام جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان یک هفته باقی مانده است، سایت شبکه تلویزیونی «NOS» هلند،جایگاه تیم‌های ملی جهان در رده‌بندی ماه آوریلفیفا را بر اساس قواعد موجود پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این سایت هلندی، در رده‌بندی جدید، برزیل با 1661 امتیاز صدر جدول را از آرژانتین گرفت و تیم‌های آرژانتین و آلمان نیز به ترتیب با 1603 و 1464 در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران هم که در آخرین رده‌بندی فیفا در مکان سی‌وسوم جهان و سکوی نخست آسیا بود، در رده‌بندی ماه آوریلبا 820 امتیاز و با پنج پله صعوددر رده بیست‌وهشتمجهان قرار می‌گیرد وهمچنان در آسیا صدرنشین است.

رده‌بندی 10 تیم برتر جهان هم عبارتند از: برزیل، آرژانتینآلمان، شیلی، کلمبیا، فرانسه، بلژیک، پرتغال، سوئیس واسپانیا.

نکته جالبدر رده‌بندی پیش‌روی فیفا، سقوط 11 پله‌ای هلند است. به این ترتیب شاگردان بلیند در جایگاه سی‌‌و‌دوم جهان قرار می‌گیرند و این یعنی اینکه شاگردان کارلوس کی‌روش بالاتر از نارنجی‌پوشان اروپاهستند.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

دیگر خبرها

  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!