Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@02:07:26 GMT

مراقب چای با آب دوباره جوشیده شده باشید

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۲۱۳۸

مراقب چای با آب دوباره جوشیده شده باشید

تحریریه پارسینه:کارشناسان بریتانیایی نسبت به ۲ بار جوشاندن آب برای درست کردن چای یا قهوه هشدار دادند.ویلیام گورمن، کارشناس انجمن چای و نوشیدنی‌های بریتانیا گفت جوشاندن آب بیش از یکبار برای سلامتی انسان خطرناک است. این کار باعث کاهش اکسیژن و نیتروژن در آب می‌شود.

معمولا همه برای درست کردن چای همان آب موجود در کتری را چند بار جوش می‌آورند، اما این پیامدهای خطرناک برای سلامتی شما دارد و باید هربار آب تازه در کتری ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین مدیر مرکز ملی تحقیقات مصر گفت در صورتی که هربار به آب جوشانده شده آب تازه اضافه کنید می‌توانید آن را دوباره بجوشانید و خطری برای شما ندارد.
اما اگر آب تازه اضافه نکنید، جوشاندن دوباره آب برای درست کردن چای یا قهوه باعث غلظت مواد معدنی و نمک در آن می‌شود و این می تواند به کلیه‌ها آسیب برساند و باعث سنگ کلیه شود.
وی گفت همواره قبل از جوشاندن آب، مقداری آب تازه به کتری اضافه کرده و خیال خود را از مصرف آن راحت کنید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند. اما با این وجود ناراحت نیستم چون آدم کینه‌ای نیستم.

دریافت 45 MB

       

دیگر خبرها

  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید