Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@16:29:14 GMT

آل سعود عموزادگان شیخ نمر را کشت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۳۱۰۳

آل سعود عموزادگان شیخ نمر را کشت

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از پرس تی وی، حکومت عربستان، ۱۲ دی ۱۳۹۴ شیخ نمر را به همراه ده‌ها نفر دیگر از منتقدان آل‌سعود با ادعاهای واهی اعدام کرد.


به گزارش شبکۀ ماهواره‌ای نبأ عربستان، در حملۀ سه‌شنبۀ نیروهای آل‌سعود دو جوان شیعی به نام‌های محمد و مقداد النمر، عموزادگان شیخ نمر کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخ نمر یکی از برجسته‌ترین زندانیان سیاسی عربستان محسوب می‌شد که مهر ۱۳۹۳ به اتهام سرپیچی از پادشاه عربستان و انتقاد از آل‌سعود به اعدام محکوم شد.


شیخ نمر مهم‌ترین رهبر اعتراض‌های مردمی این کشور بود که علناً از پادشاهی سعودی انتقاد می‌کرد و خواهان برگزاری انتخابات در عربستان بود.


اعدام شیخ نمر با محکومیت گستردۀ بین المللی مواجه شد و خشم شیعیان جهان را برانگیخت.


شیعیان عربستان چندی پیش در اولین سالگرد آیت‌الله نمر با برگزاری اعتراضاتی اعلام کردند که راه وی را ادامه خواهند داد.


رژیم آل‌سعود هیچ‌گونه انتقاد یا اعتراضی را از سوی اقلیت شیعیان برنمی‌تابد و به ‌شدت آنان را سرکوب می‌کند.


خودروی یکی از عموزادگان شیخ نمر که آثار گلوله نیروهای سعودی بر آن مشهود است. (عکس از جنبش جوانان الدراز) 222

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری پلدشتی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شیفتگان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در مساجد و حسینیه‌های شهرستان پلدشت در سوگ پیشوای ششم شیعیان مجالس سوگواری برپا کرده و اشک ماتم ریختند.   امام جعفربن محمد معروف به امام جعفر صادق در ۲۵ شوال سال ۱۴۸ قمری در مدینه در سن ۶۵ سالگی به شهادت رسید   آن امام بزرگوار ۳۵ سال عهده دار امامت شیعیان بود.   ایشان یکی از چهار امام غریب دفن شده در قبرستان بقیع شهر مدینه هستند.   امام صادق علیه السلام عمر پر برکت خویش را در تربیت شاگردان علوم مختلف سپری کردند بگونه‌ای که معارف شیعه‌ی اثنا عشری در زمان ایشان گسترش ویژه‌ای یافت

دیگر خبرها

  • لبه تیغ
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • سوگواری پلدشتی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اصفهانی ها عزادار شهادت امام ششم شیعیان
  • عزاداری در سوگ امام ششم شیعیان در گوشه وکنار استان
  • «مدارا کردن» نخستین سفارش امام صادق(ع) برای شیعیان است
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی