Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:18:46 GMT

استارت دوباره لیگ برتر با چهار دیدار

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۴۴۱۳

با برگزاری چهار دیدار رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درسال 96 آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری چهار بازی در روز جمعه آغاز می‌شود.

* پدیده – صبای قم

تیم صبای قم در حالی مهمان پدیده است که در تعطیلات نوروزی به این تیم پول تزریق شده و آنها به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مرفاوی برای جدا شدن از منطقه سقوط نیاز مبرمی به امتیاز گرفتن از پدیده دارند و در آن سوی میدان تیم پدیده هم برای نگه داشتن خود در میانه‌های جدول تلاش می‌کند تا امتیاز بازی خانگی را برای خود نگه دارد.

از طرفی تیم پدیده هم خیلی با منطقه سقوط فاصله ندارد و این دیدار به نوعی برای آنها از اهمیت جدولی برخوردار است.

دیدار رفت دو تیم با برتری سه بر دو تیم پدیده به پایان رسید.

* استقلال خوزستانذوب آهن

شاگردان پورموسوی از کسب سهمیه آسیایی برای سال بعد نا امید شده‌اند ولی به مصاف با ذوب اهن به چشم دیدار برای آماده سازی خود نگاه می‌کنند و این مسئله کار را برای تیم اصفهانی سخت می‌کند. مصاف استقلال خوزستان و ذوب‌آهن یادآور خاطرات خوبی برای هواداران این تیم است چراکه آنها سال گذشته با غلبه بر ذوب‌آهن جشن قهرمانی را برگزار کردند.

در سوی دیگر میدان ذوب‌آهنی ها به خوبی می‌دانند که شکست در مقابل استقلال خوزستان به معنای از بین رفتن شانس کسب سهمیه است و به همین دلیل با تمام توان دراین مصاف گام می‌گذارند.

این دیدار رایگان اعلام شده است.

دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

* پیکان – ماشین سازی

پیکانی ها هم از احتمال کسب سهیمه آسیایی نا امید شده‌اند و تنها برای نگه داشتن خود در نیمه بالای جدول تلاش می‌کنند اما این دیدار برای حریف تبریزی شرایط متفاوت‌تری دارد و شاگردان فرهاد کاظمی محکوم به کسب هر سه امتیاز این بازی هستند.

تیم ماشین‌سازی در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و اگر به دنبال ماندن در لیگ برتر استف باید در این بازی پیروز شود.

پیکانی‌ها در تعطیلات لیگ بازی‌های تدارکاتی‌ای داشته‌اند و در شرایط مسابقه قرار دارند و این مسئله کار ماشین‌سازان را دشوار می‌کند. با این‌حال حضور شهردار تبریز در تمرین ماشین‌سازان احتمالا تاثیرات روحی خوبی بر تیم سبزپوش تبریز گذاشته است و می‌توان انتظار یک بازی جذاب را از دو تیم داشت.

دیدار رفت دو تیم با برتری چهار بر یک تیم پیکان به پایان رسید.

* نفت تهرانسیاه جامگان

با استعفای شهریاری مدیرعامل تیم نفت تهران شرایط این تیم پیچیده‌تر از گذشتهشد و درحالی که آنها رد مشکلات مالی غرق هستند، حالا با بحران مدیریتی هم روبه‌رو شده‌اند. با این‌حال نفتی‌ها باید به مصاف سیاه جامگانی بروند که از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود.

سیاه جامگان با هدایت میثاقیان فرصت وبی را بدست آورده تا بتواند از سد نفت بحرانی بگذرد و با سه امتیاز این دیدار به وضعیت خودش سر و سامانی بدهد. بدون شک تساوی در این دیدار بدرد تیم مشهدی نمی‌خورد و انتظار می‌رود آنها از ابتدا به دنبال پیروزی در این دیدار باشند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

* تابلو اعلانات چهار دیدار از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر:

جمعه 11 فروردین 96

پیکان تهران- ماشین سازی تبریز ساعت 17 ورزشگاه شهدا شهرقدس

پیام حیدری – محمدرضا ابوالفضلی – مهدی شفیعی – کمیل غلامی – ناظر: حیدر شکور

نفت تهران- سیاه جامگان مشهد ساعت 17 ورزشگاه تختی تهران

وحید کاظمی – حسین طالقانی – ایوب غلامزاده – پیروز سیف اله پور – ناظر: ایرج نظری

پدیده خراسان – صبای قم ساعت 17 ورزشگاه ثامن مشهد

محمدحسین زاهدیفر – محمد عطایی – محمدجواد مداح – علی بای – ناظر: محمد پیروزرام

استقلال خوزستان- ذوب آهن اصفهان ساعت 17 ورزشگاه غدیر اهواز

مهدی مرجانزاده – مهدی عالیقدر – قهرمان نجفی – شاهو اصلانی – ناظر: رسول فروغی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 6082372 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد