Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@06:53:06 GMT

60 دستگاه وسیله نقلیه در کرمان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۵۱۰۳

60 دستگاه وسیله نقلیه در کرمان توقیف شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی کشاورزی افزود: با توجه به اهمیت تأمین امنیت شهر کرمان در ایام تعطیلات نوروز و افزایش تیم های گشتی فعال برای تسریع خدمت رسانی به مردم و کنترل دقیق تر نقاط آسیب پذیر سطح شهر طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی وسایل نقلیه متخلف به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در سطح شهر کرمان توسط مأموران انتظامی این فرماندهی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مأموران انتظامی یگان های تابعه در این ایام طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف را با هدف برخورد با آلودگی صوتی و مزاحمان نوامیس در سطح شهر کرمان اجرا کردند.
وی ادامه داد: همچنین در راستای پیگیری طرح ساماندهی موتورسیکلت ها، 24 دستگاه موتورسیکلت متخلف که فاقد پلاک یا دارای پلاک مشکل دار بودند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: برخورد پلیس با وسایل نقلیه متخلف در تعطیلات با جدیت ادامه دارد لذا به تمامی شهروندان توصیه می شود در صورت داشتن هرگونه مشکل در خودرو یا موتورسیکلت نسبت به رفع آن اقدام و از مشکلات آتی پیشگیری کنند.
دریافت کننده: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند ساخت ۴ خط جدید متروی تهران | احداث ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی

به گزارش همشهری آنلاین، آیین افتتاح و بهره برداری ۳ ایستگاه بهار شیراز، آیت الله کاشانی و شهدای کن در خط ۶ مترو تهران به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و ۲ورودی جدید در ایستگاه های شهران و شهرزیبا در این خط، در قالب صد و دوازدهمین پویش امید و افتخار، صبح امروز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه امروز عیدانه شهرداری تهران که از اسفند سال گذشته روی آن کار شد به شهروندان تقدیم خواهد شد، گفت: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا احداث این ۴ایستگاه را در دستور کار قرار دادیم. امروز ایستگاه‌هایی افتتاح خواهد شد که بار ترافیک غرب تهران را کاهش ویژه ای می دهد. وی با بیان اینکه این ایستگاه های جدید حاصل تلاش شبانه روزی همکاران من است، ادامه داد: ایستگاه شهدای کن و ایت الله کاشانی در توسعه غربی خط۴ تبدیل به ایستگاه تبادلی می شوند. ایستگاه بهار شیراز نیز معماری ویژه ای دارد. همچنین با همت قرارگاه سازندگی خاتم یکی از زیباترین ایستگاه های خط۶ یعنی ایستگاه تربیت مدرس را نیز راه اندازی کردیم.

هرمزی با بیان اینکه در مترو طراحی خطوط جدید را آغاز کردیم، گفت: خط ۸ مترو هفته گذشته کلنگ زنی شد. پیرامون خط ۹ و ۱۱ با قرارگاه خانم به تفاهم اولیه رسیدیم و سال آینده عملیات اینها آغاز خواهد شد. همینطور توسعه شمال غربی خط ۷ را هم آغاز کردیم که باعث گشایش در منطقه حصارک و دانشکاه علوم تحقیقات خواهد شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در واگن هم اتفاقات خوبی رقم خورد، خاطرنشان کرد: متروی تهران از ابتدا ۱۱۶۹ تا کنون واگن داشته است. ما قرارداد مهم ۷۹۰ دستگاه واگن را به سرانجام رساندیم. قرارداد واگن ملی ناظر به ۳۱۳ دستگاه واگن را نیز جلو بردیم و بیش از مقداری که در ۲۵ سال گذشته به متروی تهران واگن وارد شده در این مدت به مترو واگن اضافه می شود. وی با بیان اینکه همچنین تعداد بالایی موتور، تاکسی، ون و اتوبوس برقی را برای پایتخت تدارک دادیم، گفت: این اتفاقی است که در مقایسه با عملکرد در این حوزه در دوره چهار ساله قبل قابل توجه است. چرا که در دوره پنجم مدیریت شهری در کل ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به شهر اضافه شده بود.

هرمزی با بیان اینکه متروی پرند هم که قریب به ۱۴ سال کارش زمین مانده بود امسال با همکاری دولت و قرارگاه خاتم‌الانبیا افتتاح شد، گفت: اتفاقات خوبی در حال انجام است که نوید بهار حمل و نقلی را در سال آینده به ما می دهد.

وی با تاکید بر اینکه ما قرارداد سنگینی برای احداث ۹ هزار دستگاه جایگاه شارژ با وزارت نیرو داریم، بیان کرد: امید دارم که سال آینده اتفاقات خوبی که رقم خواهد خورد روزهای بهتری را برای شهر تهران به ارمغان بیاورد.

کد خبر 839417 برچسب‌ها شهردارى تهران مترو تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۲ خودرو و موتورسیکلت متخلف در لرستان
  • توقیف ۲۲ خودرو و موتورسيکلت متخلف در لرستان
  • خودرو با خلافی بیش از ۳ میلیون تومان توقیف می‌شود
  • توقیف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان دورود طی اسفندماه
  • کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • کشف ۷ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • احداث ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران
  • توقیف خودروهای متخلف برای ۲۱ روز در گلستان
  • تسریع در روند ساخت ۴ خط جدید متروی تهران | احداث ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی
  • ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران احداث می‌شود