Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:18:40 GMT

والیبالیست های ایرانی قدرت و وضعیت روحی خوبی دارند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۵۷۴۲

والیبالیست های ایرانی قدرت و وضعیت روحی خوبی دارند

سید علیرضا دریابیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان از نظر روحی و روانی بعد از شکست برابر کره جنوبی کمی با مشکل روبرو شدند که با تلاش کادر فنی این مشکل برطرف شده است.
سومین روز دور مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا امروز با سه دیدار پیگیری می شود که در دیدار نخست تیم های میانمار و استرالیا به مصاف هم رفتند و تیم میزبان توانست حریف استرالیایی خود را با نتیجه سه بر یک از پیش روی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دومین دیدار امروز بین تیم های ژاپن و تایلند است و احمد سرمست داور بین المللی والیبال ایران به عنوان داور نخست این دیدار را قضاوت می کند و سومین بازی نیز بین نماینده ایران و بنگلادش انجام می شود.
دریابیگی ادامه داد:‌ شرایط سنی نوجوانان خیلی خاص است زیرا از نظر روحی و روانی افت و خیر زیادی دارند و با اینکه ما بهترین نفرات ممکن را در تیم والیبال نوجوانان داریم اما باز کار با این گروه سنی بسیار سخت است.
وی درباره دلایل شکست تیم والیبال نوجوانان برابر کره جنوبی گفت: مسابقه نخست تیم ها در هر تورنمنتی شرایط متفاوتی دارد و شاید بدشناسی تیم ایران این بود که در دیدار نخست خود به مصاف تیم کره جنوبی رفت.
این مسوول والیبال نوجوانان اضافه کرد: ‌خوشبختانه امروز تیم ملی والیبال دیدار نسبتا آسانی مقابل تیم بنگلادش دارد و پیروزی در این دیدار می تواند تجدید قوای خوب برای نوجوانان والیبالیست ایرانی باشد.
سرپرست تیم والیبال نوجوانان گفت: با وجود شکست مقابل کره جنوبی مشکل بزرگی به وجود نیامده است زیرا 6 دیدار تا پایان مسابقات داریم و فرصت زیادی برای جبران این نتیجه وجود دارد.
یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از هشتم تا شانزدهم فروردین ماه با حضور نمایندگان 12 کشور به میزبانی شهر نایپیداو پایتخت میانمار برگزار می شود.
رقابت های مرحله مقدماتی در قالب چهار گروه سه تیمی برگزار می شود و تیم ایران در این مرحله با تیم های کره جنوبی و بنگلادش در گروه دوم رقابت خواهد کرد.
والیبال نوجوانان ایران با هفت قهرمانی در قاره کهن آسیا عنوان پر افتخارترین تیم آسیایی را در کارنامه دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی(2)**1379*1436*خبرنگار :‌هادی افتخاری* انتشار: داود پورصحت*

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست