Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: نوروز امسال ۴ هزار و ۲۸ نفر از خدمات فوریت‌های پزشکی اورژانس خراسان جنوبی بهره‌مند شدند.

علی دلخروشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بیرجند، اظهار داشت:طرح سلامت نوروزی 1396، از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز و از شروع این طرح کارشناسان اورژانس خراسان جنوبی تاکنون طی 3 هزار و 850 ماموریت، خدمات فوریت‌های پزشکی را به 4 هزار و 28نفر ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ نوع ماموریت‌ها 3 هزار و 444 ماموریت غیر تصادفی و 406 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و یک هزار و 637ماموریت شهری و 2 هزار و 213ماموریت جاده‌ای بوده است که علاوه بر این ماموریت‌ها 586 نفر به 4 ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس استان مراجعه داشته‌اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: طی این ماموریتها یک هزار و 108نفر توسط کارشناسان اورژانس استان در محل درمان و یک هزار و 992نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند که 20 نفر از این افراد که همگی مصدومین حوادث ترافیکی بودند طی10 ماموریت با بالگردهای اورژانس هوایی بیرجند و طبس به بیمارستان اعزام شدند.

دلخروشان با اشاره به اینکه اورژانس 115 استان در طرح سلامت نوروزی در آماده باش کامل بوده است تصریح کرد: اورژانس خراسان جنوبی با بهره‌گیری از 2 پایگاه اورژانس هوایی، 60 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، 4 ایستگاه سلامت نوروزی، 67دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 400 تکنسین فوریت‌های پزشکی و آماده باش اورژانس‌های بیمارستانی استان، خدمات اورژانسی را به صورت شبانه روزی به هموطنان ارایه می‌کند.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست تشکیل ستاد دهه کرامت استان گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.

او افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.

در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.

امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی