Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جمالی به مردم شهرستان فسا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فسایی، دکتر جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت:حلول سال جدید که با ولادت حضرت زهرا(س) مصادف شده را به محضر مردم خوب شهرستان فسا تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون انتخابات پیش رو اظهار داشت: خواهش بنده این است که با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری که حضور مردم در انتخابات ها می تواند به عنوان پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی تلقی بشود و هم اینکه این موضوع یک حق است برای افراد، که بتوانند در سرنوشت خودشان دخیل باشند همه پرشور و فعال در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مردم در انتخابات شوراها به افرادی که مجرب، متخصص و کارکرده در رشته های تحصیلی مورد نیاز جامعه از جمله رشته هایی که به مسائل شهری و قانونی و این قبیل موضوعات مرتبط هستند توجه کنند.

جمالی اضافه کرد: به کسانی رای بدهید دست پاکی و چشم و دل سیری آنها برای شما احراز شده باشد و صرفاً دنبال خدمت باشند رای بدهند.

نماینده مردم فسا اضافه کرد: با توجه به مشکلات عدیده موجود در شهر از مردم عزیز خواهش می کنم که فارغ از هرگونه جناح گرایی،حزب گرایی و قوم گرایی به دنبال انتخاب افرادی با این ویژگی ها باشند، زیرا ما در رابطه با انتخابی که انجام می دهیم، انشاالله اگر خوب شد در خیر آن شریکیم و اگر مشکلی بوجود بیاید هم در برابر انتخاب خود مسئولیم.

وی افزود:بنده بعنوان نماینده مردم فهیم شهرستان فسا چون در جایگاه نمایندگی همه افراد و اقشار هستم اعلام می نمایم که هیچ دخالتی در حمایت از فردی خاص نداشته و به انتخاب مردم احترام می گذارم و امیدوارم نتیجه، خیر مردم باشد، چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شورا، به همه کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای یک رقابت صحیح انتخاباتی خوش آمد می گویم و خواهشمندم از تخریب یکدیگر جلوگیری کنند.

جمالی در پایان اضافه کرد: به نظر من همه افراد تایید صلاح شده صالح هستند و نظر خاصی روی هیچکس چه انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شورا ها ندارم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد