Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اکبری گفت: این ضریح مطهر با مساحت شش متر مربع از جنس استیل، چوب چنار و روکش طلا ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نطنز اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری ضریح جدید امامزادگان یحیی و طاهر علیهماالسلام نطنز نصب شد.

حجت الاسلام مرتضی اکبری با بیان این که این ضریح توسط یکی از خیرین به نام سید مرتضی میر محمد و با هزینه ۹۰۰ میلیون ریالی ساخته شد، افزود: این ضریح مطهر با مساحت شش متر مربع از جنس استیل، چوب چنار و روکش طلا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: واقع شدن آستان مقدس امامزاده سید یحیی و سید طاهر (ع) در دل منطقه سرسبز مزید آباد جلوه‌ای زیبا از معنویت را در طبیعت نطنز به نمایش گذاشته، تا زائران این امامزادگان ساعاتی را در طبیعت دلنواز ،سایه های درختان و در جوار بوستان های گل محمدی اطراف این بقعه متبرکه سپری نمایند.

رئیس اداره اوقاف نطنز همچنین از برگزاری مراسم شهادت حضرت امام هادی (ع) در امامزاده سلطان حسین در روز جمعه یازدهم فروردین بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: در این مراسم حجت الاسلام سیدحسن پور موسوی کارشناس فرهنگی صدا و سیما از بعثه مقام معظم رهبری سخنرانی می کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز

اغلب به دلیل خشکسالی‌ها که برای زراعت کشاورزان خطرناک است کارت‌های آبیاری را در اختیار کشاورزان می‌گذارند تا با توجه به سهمیه‌ای که دارند مزارع خود را آبیاری کنند. اما به گفته یکی از کشاورزان شهرستان نطنز باقی مانده و ذخیره سهمیه آبیاری کشاورزان باطل شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، چرا اداره آبیاری کشاورزی شهرستان نطنز شارژ‌های آبیاری کشاورزانی را که در کارت‌های خود به دلیل بارندگی‌های اخیر ذخیره کرده اند را باطل کرده است. کشاورزان به دلیل بارندگی‌های اخیر موتور چاه‌های کشاورزی را مدتی خاموش کردند و شارژ‌های آبیاری را ذخیره کردند، اما اداره اقدام به سوزاندن شارژ‌های قبلی کشاورزان کرده است و این اتفاق برای اولین بار صورت گرفته است. خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود