Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: ۱۵ فروردین دفتر سیاسی حزب جلسه خواهد داشت و در این جلسه زمان کنفرانس مطبوعاتی کواکبیان برای بیان مواضعش درباره نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام می‌شود.

آرش حبیبی عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره برنامه انتخاباتی حزب مردم‌سالاری، گفت: همانطور که از قبل اعلام شده بود، شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری ورود کواکبیان دبیرکل این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری را تکلیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

15 فروردین دفتر سیاسی حزب جلسه خواهد داشت و در این جلسه زمان کنفرانس مطبوعاتی کواکبیان برای بیان مواضعش درخصوص انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام می‌شود.

وی افزود: ما منتظر نظر دبیرکل درباره حضور در انتخابات هستیم اما احتمال زیاد وی در انتخابات حضور یابد.

به گزارشتسنیم، پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری 6 اسفند 95 در مجتمع آدینه تهران برگزار شد. در این مراسم اعضای این حزب تصویب کردند مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری نامزد ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم شود.

کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز با تشکر از اعضای این حزب در سراسر کشور گفت که با مشورت برخی از بزرگان در صورت صلاح‌دید این درخواست را اجابت می‌کند.

انتهای پیام/

R1381/P1010110/S1,10,12/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟