Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ماه‌های پایانی عمر شورای شهر برخی از اعضای شورا اظهار می‌کنند که اعضای شورای شهر باید برای حل مشکلات شهری دست در دست دهند حال اعضای این شورا چرا بعد از چهار سال دست به دست هم می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، چهار سال از عمر شورای شهر مشگین‌شهر سپری شده و یا به عبارتی در آستانه پایان عمر دوره چهارم شورای قرار گرفته‌ایم که در طول این چهار سال مشگین‌شهر که در مسیر توسعه قرار گرفته بود می‌توانست به یکی از شهرستان‌های زیبا و مهم استان اردبیل باشد اما در طول این دوره از شورای اسلامی مشگین‌شهر تمام فرصت‌های پیش رو از بین رفته تا اینکه به پایان دوره رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های پایانی عمر شورای شهر برخی از اعضای شورا اظهار می‌کنند که اعضای شورای شهر باید برای حل مشکلات شهری دست در دست دهند حال وقتی در مدت نزدیک به چهار سال هیچ برنامه ریزی برای مدیریت و خروج از بحران شهری صورت نگرفته در این ماه‌های پایانی دوره شورا چه کارهایی می‌توانند انجام دهند.

شورای شهر در آغازین روزهای فعالیت خود می‌بایست دست در دست هم می‌دادند تا امروز شاهد آبادانی این شهر باشیم نه در ماه‌های پایانی که جنبه تبلیغاتی نیز دارد.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه همه در مقابل حل مسائل شهری و شهروندان وظیفه سنگینی داریم اظهار داشت: با یاری خدا و همکاری مسئولان باید برای حل این مسائل تلاش کنیم و نسبت به بهبود وضعیت فعلی دست در دست هم بدهیم با ارائه فکر و اندیشه خوب می‌توانیم به ایده های موفق دست پیدا کنیم و در اجرای این اصل مشارکت همه‌ی مسئولان و مردم ضروریست.

در این خصوص لازم به ذکر است شورای شهر در چهار سال گذشته که فرصت‌ها از بین رفته وظیفه سنگینی بر عهده داشتند که متاسفانه این فرصت‌ها در سایه کم توجهی اعضای شورای شهر از بین رفته و اکنون این شهر طبق اظهارات وزیر کشور در سفر به شهرستان مشگین‌شهر به روستای بزرگ شباهت دارد تا شهر چرا که مبلمات و معابر روستایی بیشتر از شهر خود را نمایان می‌کند.

حال در این ماه‌های پایانی شورای شهر به غیر از تبلیغات انتخاباتی برای یک دوره دیگر وظیفه چندانی ندارند و هر کاری که در این شهر صورت گیرند قطعاً جنبه تبلیغاتی دارد چرا که در چهار سال گذشته می‌توانستند بهترین‌ها را برای این شهر برنامه ریزی کنند که کم کاری کرده و نکردند.

قطعاً همه مردم این شهر و شهرستان به دنبال شهری زیبا و پاکیزه هستند و در انجام هر کاری مشارکت کرده و خواهند کرد اما در صورتی که خود مجموعه شهرداری و شورای شهر وارد عمل شوند و در این راستا همت کنند تا مردم نیز پا به پای آن‌ها در داشتن شهری زیبا و پاکیزه قدم بردارند حال وقتی شورای و مجموعه شهداری انگیزه‌ای برای خدمت به مردم ندارند مردم نیز سست شده و شهر را به امان خدا می‌سپارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!